14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Shoarmaboer

iPhone 5S verkopen advies

Beste mensen,

Ik heb een iPhone 5S 32gb gewonnen tijdens het invullen van een Duitse puzzelprijsvraag toen ik op vakantie was (Het toestel komt ook uit duitsland)
    Ik heb echter nog een goedwerkende iPhone 4 en kan het geld goed gebruiken voor de huur van mijn studentenkamer

Hebben jullie advies voor mij voor het verkopen van de iPhone?
    Marktplaats zie ik niet zitten(?), het toestel is +/- 800,- waard en ik ken verhalen van nep geld o.i.d.

Ik ken het regelement van OMT en wil op dit forum helemaal niet de iPhone verkopen, ik wil graag advies over hoe ik dat het beste kan doen. (:

Bedankt alvast,

Bart

Bijdrager
    Targaryen

Haha, wat een gezever; “ik ken het reglement…”. Je weet toch ook dat je door dit bericht nu veel berichten in je postbus zult krijgen van (jonge) OMT-ers die maar wat graag jouw iPhone willen kopen?

Waarom niet gewoon je iPhone 4 verkopen en de 5S gebruiken? Als je ‘m toch gratis hebt gekregen… Ik zou het in ieder geval wel weten.

Bijdrager
    Shoarmaboer

Als student kan ik het geld overal voor gebruiken, haha.

Moderator
    Pete.Z

Ten eerste verkeerde sub-forum, ten tweede doorzichtige verkoop truc.
    ;)

Maar in de lounge geplaatst.

Bijdrager
    Rickje

Ik koop ‘m wel, 100 euro.

(Ja, ik ben ook een student…:angel: )

Geblokkeerd
    Anoniem
    Shoarmaboer op 13 oktober 2013

Als student kan ik het geld overal voor gebruiken, haha.

Als student, kan je ook vast google’en. En anders leer je het maar.
    Verkoop advies… vraag je bij alles advies aan?

Mag dan wel nieuws zijn. Hij blijf 2de hands. En 2de hands is geen nieuwprijs.
    wat een telefoon waard is ? Wat iemand er voor wil geven.
    Op marktplaats staan zat prijzen. Maar kwijtraken is een 2de.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Shoarmaboer op 13 oktober 2013

Marktplaats zie ik niet zitten(?), het toestel is +/- 800,- waard en ik ken verhalen van nep geld o.i.d.

Ik heb het even nagezocht en het schijnt dat nepgeld toch erg goed te herkennen is (handig appje!). Ik zocht dit eigenlijk voor mijzelf uit aangezien ik mijn Air deze week verkopen ga, ik ga ervan uit dat jij dit ook zelf uit kon vinden..

Verder vooral niet aan verzending doen, maar in persoon handelen en dus dat geld controleren. Met een andere manier van verkopen ben ik niet bekend, maar Marktplaats moet voldoende zijn.

Bijdrager
    Hydræ

Jij wilt je iPhone verkopen? Dan moet je een advertentie plaatsen als je aan vreemde mensen wilt verkopen. Je kunt ook informeren bij vrienden en familie. Waar je die advertentie plaatst moet je zelf weten, maar het komt neer op hetzelfde.

Bijdrager
    Shoarmaboer

Kijk, aan de laatste twee reacties heb ik wat, dank daarvoor.
    Handige app, Sunapple, bedankt!

Ik denk dat het handig is om inderdaad gewoon goed te controleren, het blijft natuurlijk wel een duur ding!
    Nogmaals bedankt.

Bijdrager
    Targaryen

Verder gewoon: enkel afhalen aan huis of afspreken op een openbare plaats.

Bijdrager

Nep geld? Geld laten overmaken? Of even samen naar de pin lopen? Is toch niet zo moeilijk allemaal?

Bijdrager
    TonE

Ik zou nog geen broodje shoarma van je kopen.

Bijdrager
    MacAanZee

En dan nog wel een Duitse…..:P

Bijdrager
    Shmoo

Slimme student die weet wat prioriteit heeft(y)

Ik zou ze op die leeftijd beide gehouden hebben.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.