5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    aeltae

iPhone 5S valt uit/geeft soms blauw scherm

Besten,

Sinds deze ochtend werkt mijn iphone 5S niet meer. Hij geeft enkel een zwart scherm wanneer ik de aan/uit knop langer ingedrukt hou (je ziet dus dat hij nog aanstaat omdat het lichter zwart is). Af en toe krijg ik het logo van apple en moet ik mijn wachtwoord ingeven (sim code niet) en kan ik er weer mee werken. Maar enkele minuten later valt hij weer uit. Soms krijg ik na het logo van apple ook een blauw scherm en valt hij ook uit. Ik heb nu geprobeerd om hem te herstellen en bij te werken via USB en itunes maar dan krijg ik weer de fout ‘de iPhone kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (40).’ Nu zit hij blijkbaar in een lus van opstarten (apple logo) – blauw scherm en uitvallen – opstarten – blauw scherm…

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Dank

Bijdrager
    MrBelloNLD

Bijdrager
    Thijs.w

Ik heb ooit eens gehad dat mijn iPad alleen maar het Apple logo toonde en verder niks kon. Dit was na een jailbreak. Ook ik kreeg telkens een fout bij het herstellen van mijn iPad, tot hij (na uren wachten) het opeens deed. Ik verloor enkel een paar foto’s en heb nu besloten ‘m niet meer te jailbreaken.

Heb jij jouw iPhone gejailbreakd, of gebeurde jet van het ene op het andere moment?

Bijdrager
    aeltae

Ik heb zo’n restore uitgevoerd en heb dan mijn iPhone opnieuw geconfigureerd en dan een vorige back-up van iCloud gebruikt.
    Het vreemde is dat ik tijdens de back-up herinstallatie apple-id’s kreeg die niet van mij waren en waarvan ik de wachtwoorden zou moeten invullen (een viertal apple-id’s, telkens als ik een wegklikte kwam er een ander tevoorschijn). Uiteindelijk was de back-up geslaagd en werkte hij weer naar behoren. Deze ochtend viel hij weer uit (met zo’n blauw scherm) maar hij heeft verder de hele dag normaal gewerkt. Daarnet viel hij weer even uit maar voorlopig werkt hij weer… Er is toch iets raars aan de hand vrees ik. Zou het misschien kunnen dat mijn iPhone op een of andere manier gehackt is ? (omdat die 4 apple-id’s tevoorschijn kwamen die helemaal niet van mij zijn).

Het is geen jailbreak. Gewoon bij de apple store gekocht, november 2014 zoiets.

Bijdrager
    aeltae

Ok, iPhone werkt niet meer. Ik probeer terug via herstelmodus in itunes maar hij geeft zelfs daar nu al blauw scherm na een tijdje en valt uit. Dus dat lijkt ook niet meer te werken. Alle hulp is dus welkom.:(

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  aeltae.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.