5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    KSHMR

iPhone 5s slecht scherm en raar geluid

Beste

mijn iPhone 5s 16GB het scherm ervan vertoont een vreemd donkere kleur Linksbovenaan en maakt een raar geluid op diezelfde plek.

weet iemand die hier misschien iets meer over weet.

MVG

K

Bijdrager
    KarelWillem

Geen idee.

Maar voor minder dan 20 euro zit er weer een nieuw scherm op. .;)

Bijdrager
    Jorik

Kan zijn dat er iets aan de achterkant tegen het LCD duwt, bijvoorbeeld als de accu niet meer goed is en beetje opgezwollen is. Ik heb bij een 5S en SE gehad dat de accu niet helemaal goed zat na reparatie en dus iets tegen het scherm drukte, het scherm werd dan een beetje gelig op die drukplaats waar het wit had moeten zijn (bijvoorbeeld bij bootscherm bij een witte iPhone of bij een lege Safari tab).

Bijdrager
    KSHMR

Oké want ik heb enkele maanden terug mijn batterij van die iPhone laten vervangen doordat de vorige totaal versleten was en nog maar 39% batterijcapaciteit had en het scherm van die iPhone in december vorig jaar doordat de vorige stuk was en nog een vraag is dit een dringende reparatie want nu is alles in mijn regio gesloten zeker  tot na de paasvakantie (19 April) en als ik de reparatie uitstel zou dit dan voor problemen kunnen zorgen voor de werking van de iPhone op termijn ?

Bijdrager
    Jorik

Als dit probleem pas sinds kort speelt en niet meteen na de reparatie, en als er echt iets mis is met de batterij, zou ik er niet te lang mee willen wachten, maar het is erg lastig om dat zo op afstand zeker te weten. Je zou ‘m daar eigenlijk even voor moeten openmaken…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.