9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Groenevespa

iPhone 5s power knop zit losser.

Ik heb sinds kort een iPhone 5s gekocht. Sinds het begin zit de power knop wat losser, hoort dit? En kan dit iets kwaad?

Bijdrager
    Dorkiban

Dat is bij mij ook. Dit kan volgens mij geen kwaad.

Bijdrager
    Frank Visser

Bij de meeste 5s zit die ‘losser’ dan dat we gewend zijn.
    Niks ergs, losser klinkt alsof iets niet goed is. Maar is zeker niet waar.

En als je een officiƫle apple hoes koopt net als ik (beige op de silver 5s) dan merk je dat helemaal niet meer.
    Voor het geval als jij trillend een filmpje maakt en een ratelend geluid opmerkt. Dat is de veer van je lens. Ook niks om je zorgen over te maken!
    Hoor je bijna nooit, maar sommigen mensen schrokken ervan. Maar dan moet je wel met parkinson filmen en goed luisteren:-)
    Met alle respect voor mensen met parkinson.:)

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Of het kwaad kan?, bij mij zit die goed, dus niet normaal bij jou,…

Bijdrager
    Frank Visser

@joopjoopjoop

Lijkt eerder dat Apple een productiefout bij jou gemaakt heeft om hem WEL vast te zetten, haha
    Toen de 5s net uit was stond heel onemorething en culture op zijn kop omdat iedereen daarvan schrok dat die los zat.
    Bij de apple store werd gezegd dat het zo hoort, en volgens mij heeft niemand er nog problemen mee gehad.

Bijdrager
    kimiferrari

@Frank Visser

Dan hebben ze bij mij ook een fout gemaakt, want de powerbutton zit bij mij ook gewoon goed vast.:D

Er zijn een hoop mensen (op tweakers en iphoneclub) die hun iphone hebben omgeruild. wel kregen ze meestal weer eentje terug die ook een losse powerbutton heeft.

Bijdrager
    Frank Visser

@kimi

Oh echt? Dat wist ik dan niet, dankjewel!

Bijdrager
    Verdult
    kimiferrari op 07 januari 2014

@Frank Visser

Dan hebben ze bij mij ook een fout gemaakt, want de powerbutton zit bij mij ook gewoon goed vast.:D

Er zijn een hoop mensen (op tweakers en iphoneclub) die hun iphone hebben omgeruild. wel kregen ze meestal weer eentje terug die ook een losse powerbutton heeft.

Oei, snel teruggaan dan;)
    Bij mij zit hij ook “los” als in, ik kan hem 0,2mm bewegen.

Bijdrager
    brumemail

Zolang de knop nog werkt is er niets aan de hand. Het enige wat er kan gebeuren is dat er vuil in komt, maar dit is verholpen als je er een hoes omheen doet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.