4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    ramrod

iPhone 5S oplaad connector defect

Ook ik heb last van een defecte oplaad connector van mn Iphone 5S , ik las dat dit een veel voorkomend probleem was/is .. Ook las ik dat er in Amerika zelfs een rechtszaak hieromtrent loopt ….

Omdat dit blijkbaar een veel voorkomende klacht is vroeg ik me af of ik als ik naar een Apple store ga er dan al iets van een coulance regeling is .

De Iphone is natuurlijk toevallig …. buiten zn garantie periode .

Wat kan ik het beste doen ?

Thx

Bijdrager
    Balsjer

Het zou ook kunnen dar er stof in de aansluiting zit van jou iPhone 5s. Kijk eens op deze site Appletips: (Mogelijke) Oplossing voor oplaad problemen iPhone/iPad (Lightning-USB kabel) . Misschien heb je er wat aan. Anders naar een APR (Apple Premium Resellers) gaan om na te laten kijken of, de lightning connector daar te laten vervangen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Balsjer.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Balsjer.

Bijdrager
    ramrod

Thx , er kwam inderdaad nogal wat stof uit …. lijkt er op dat het een stuk is verbeterd .

Bijdrager
    Balsjer
    ramrod op 19 april 2015

Thx , er kwam inderdaad nogal wat stof uit …. lijkt er op dat het een stuk is verbeterd .

Zo zie je maar als het je weer overkomt, eerst even kijken of er stof in de lightning aansluiting zit. Veel plezier nog met je iPhone.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.