5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

iphone 5s foto's en automatisch invullen bij SMS

graag een beetje hulp bij twee “problemen” met de iphone 5s
    1 Als ik een foto wil maken en druk af dn verschijnt er 3,2,1 en dan maakt hij er een stuk of 10..Hoe zet je dat uit?
    2 Als ik een SMS intik “helpt” de iphone door automatisch aantevullen met een woord maar dan staat er vaak iets HEEL anders als ik wilde ingevenHoe zet ik dat uit?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    GoeieDag

1 Zet uit (timer in de camera-app bovenin)
    2 Zet uit (Instellingen>Algemeen>Toetsenborden>Autocorrectie)

Voor het beantwoorden van dit soort vragen, en vele anderen, hebben ze ook iets uitgevonden. Dat heet ‘handleiding’ en is moeite waard om eens een keer te lezen. Kijk maar: https://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1565/nl_NL/iphone_gebruikershandleiding.pdf

Bijdrager
    hasseltse huzaar

het moest snel gaan daarom forum…….complimentje toch???

Bijdrager
    hasseltse huzaar

was net in het ziekenhuis ,wilde met de iphone op internet Er waren vier netwerken “beschikbaar” drie ervan hadden er een slotje bijstaan dus die kon ik niet gebruiken
    Bij het vierde “viergajesse HOTSPOT” stond geen slotje maar toch werd er om een inlogcode gevraagd.Doe ik nou iets verkeerds????Ik dacht dat je op ieder “open netwerk” kon gaan surfen???

Bijdrager
    GoeieDag

Nee hoor, dat hangt van de aanbieder van het netwerk af. Er zijn allebei manieren om de toegang te beperken, dan wel om er geld voor te vragen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.