26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    Theunis_B

iPhone 5S – duurt lang!!!…..

Pfff….. titel zeg genoeg.;)

(moest ik even kwijt)

Waarom zou Apple dit doen?
    Wanneer verwachten jullie hem?
    Welke ga je nemen als die uitkomt.

Bijdrager
    iPrincess

Lekker verhaal, goed voor in de kroeg.

Bijdrager
    Theunis_B

Tja, soms wil je iets gewoon delen:P

(sorry, voor het vervuilen van het forum)

Bijdrager
    AppelJuice

Tsja wat is lang? De wereld draait straks gewoon door of je er nu wel of niet een koopt! Tip: het is nu buiten mooi weer!

Antwoorden:
    – Gewoon, daarom!
    – Geen idee
    – Geen een

Bijdrager
    SUPERJORN

iPhone 6 duurt ook lang! Als je nagaat dat hij al is ontworpen, maar nog niet in productie is.;)

Bijdrager
    BoniMacX

Duurt lang omdat Apple zich laat inspireren door de strategie van zeer dure automerken. Wachtlijst om er één te kunnen kopen creëert een status.
    Iets ander kan ik nu niet verzinnen.:-)

Bijdrager
    Theunis_B

hahah, zo heb ik het nog nooit bekeken.

Bijdrager
    applepeer

Helemaal mee eens BoniMacX als een bedrijf echt wil kunnen ze er voor zorgen dat er genoeg van is. Kijk naar samsung daar hoor je er toch nooit over dat hij er niet is of dat er leverings problemen zijn dat is alleen bij Apple. Ze zorgen er hierdoor voor dat mensen graag het product willen. Maar als je het lang vind duren kun je een tripje naar Duitsland of Frankrijk overwegen. Alhoewel ik denk dat hij daar ook niet op voorraad is. De c wel dus dat is weer een voorbeeld dat het wel kan als ze willen.

Geblokkeerd
    Anoniem

@applepeer, Samsung heeft dat nooit nee? Er spelen zoveel factoren in het productieproces mee dat je hier eigenlijk niet veel zinnigs over kan zeggen. Gewoon een kwestie van afwachten.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik denk dat het meer te maken heeft met just in time-management/ productieprocessen en de hoge vraag.

Het enige wat de langere levertijd opleveren zijn ontevreden mensen die allerlei complottheorieën beginnen te bedenken.

Bijdrager
    BoniMacX
    MoNdO op 07 oktober 2013

Het enige wat de langere levertijd opleveren zijn ontevreden mensen die allerlei complottheorieën beginnen te bedenken.

Of die daarvoor commentaar over Apple hebben maar helemaal niet van plan zijn een iPhone of andere smart-phone te kopen… praat voor in de kroeg dus.:-)

Bijdrager
    jf
    MoNdO op 07 oktober 2013

Ik denk dat het meer te maken heeft met just in time-management/ productieprocessen en de hoge vraag.

Als je steevast bij elke introductie van een nieuwe versie de eerste 2 maanden leveringsproblemen hebt, lijkt mij dat er geen sprake is van “just in time” management.

Bijdrager
    JohnHenry

Ik zou nog maar even iets langer wachten…. op de nexus 5!

iPhone 5s tordu : Le cadre du 5s aurait tendance à se plier

Bijdrager
    RamonV
    JohnHenry op 07 oktober 2013

Inderdaad een telefoon waar ik persoonlijk erg enthousiast van word, maar dit is een Apple forum en je reactie is wel heel erg offtopic…

Bijdrager
    JohnHenry
    RamonV op 07 oktober 2013

Inderdaad een telefoon waar ik persoonlijk erg enthousiast van word, maar dit is een Apple forum en je reactie is wel heel erg offtopic…

In tegendeel!

Ik waarschuw de mensen dat de 5s weer ombuig problemen hebben, dat men wellicht dat nieuwsfeit ter gehoren willen komen, en mee te willen nemen in een afweging wel dan niet 8 tot 1000 euro uit te geven voor een toestel.

Bijdrager
    csteelooper
    RamonV op 07 oktober 2013

In tegendeel!

Ik waarschuw de mensen dat de 5s weer ombuig problemen hebben, dat men wellicht dat nieuwsfeit ter gehoren willen komen, en mee te willen nemen in een afweging wel dan niet 8 tot 1000 euro uit te geven voor een toestel.

Daarvoor had je niet op een Franse, over het algemeen niet Mac- en iPhone-gerelateerde website hoeven te kijken, hoor… Dat kun je ook op iPhoneclub.nl lezen… En dan nog gaat het om een beperkt aantal gebruikers en kan er garantie worden geclaimd…

Bijdrager
    SunKeeper
    jf op 07 oktober 2013
    MoNdO op 07 oktober 2013

Als je steevast bij elke introductie van een nieuwe versie de eerste 2 maanden leveringsproblemen hebt, lijkt mij dat er geen sprake is van “just in time” management.

Heeft ook weer met uitlekken van details te maken. Apple heeft er baat bij dat presentatie van een nieuw product kort op de ontwikkeling plaatsvindt.

Daarnaast kan pas na een bepaalde tijd produceren het productieproces worden geoptimaliseerd waardoor er meer binnen korte tijd worden geproduceerd.

Verder duurt het nu langer omdat er weer meer vraag is wat hoofdzakelijk door de Chinese markt wordt veroorzaakt.

Ik verwacht dat we voor Nederland echt rekening moeten houden met eind november/december. Doet je huidige iPhone het niet meer?:evil:

Edit: dat ombuigen lijkt me sterk overdreven, heb het nog niet in het echt van iemand kunnen zien en zelfs niet gehoord. Ik zeg niet dat het niet voorkomt, maar design technisch gezien is een iPhone 4/4S met dat soort krachten niet sterker dan een iPhone 5/5S.
    Dat gyroscoop-probleem van de iPhone 5S is simpel; omruilen.

Bijdrager
    nicj56

Ik kan ook niet wachten op de 5S, maar ik wacht gewoon mijn 4S voldoet nu nog prima!

Bijdrager
    YoYelloW

/care, ik heb er al een:P

Bijdrager
    Drixels

heb de mijne just een uurke se:p wees maar jaloers nu

Bijdrager
    Needler

Hij komt voor december. Heb geduld!

Bijdrager
    nicj56

Wow wat worden de andere jaloes:P Helaas ik niet.

Bijdrager
    Obi

Tot nu toe met elke nieuwe Iphone, worden een aantal nieuwe Iphones op ‘voorraad’ genomen oa afhankelijk van (interne) projectie van Apple hoeveel
    Iphones ze denken te verkopen in de eerste weken. Tot nu toe, met elke nieuwe Iphone introductie, zijn de verkochte aantallen in de eerste week veel hoger dan de (conservatieve?) projecties die Apple heeft gedaan. Daarom zijn er tekorten, en het helpt ook niet dat China nu bij de eerste landen zit waar de Iphone 5C/S nu verkocht wordt.

Bijdrager
    MauritsBD

Je kan de iPhone 5S ook gewoon bestellen via de Duitse Apple website.. Heb ik ook gedaan, mijn 5S wordt tussen nu en twee weken geleverd bij vrienden.. En je hebt hem eerder, je betaald de normale prijs en je staat niet in de rij.

Moderator
    Pete.Z

Of even wachten, heb je een iPhone 6!

Bijdrager
    Theunis_B

MauritsBD op 08 oktober 2013 #

Je kan de iPhone 5S ook gewoon bestellen via de Duitse Apple website.. Heb ik ook gedaan, mijn 5S wordt tussen nu en twee weken geleverd bij vrienden.. En je hebt hem eerder, je betaald de normale prijs en je staat niet in de rij.

Hoe zit het dan met de Garantie. Want een vriend van mij zit in Dubai. Daar kan hij een 32 gb versie voor 700 kopen. Dus kan hij gelijk meenemen dan. Alleen weet ik niet hoe het zit met de garantie.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.