9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    macOS

deleted

deleted

Bijdrager
    Frank Visser

Dat is wel heel extreem en lijkt mij niet goed.
    Zelf heb ik ook een 5S en vindt dat de 5S mooie filmpjes maakt in het donker, Laatst een slomo video van mijn vriendin in het donker gemaakt.
    Niet voor op youtube te zetten. (steekt haar tong zwoel uit haha, leuk voor in slomo, wou het even testen) Maar je kan gewoon goed kijken. Bij jou zie je letterlijk niks meer. Toch vreemd dat ze niks erkennen. Foto is wel iets lichter bij mij dan de video maar zeker niet zo groot als bij jou, jou video is bijna zwart..

Bijdrager
    bartje

Ik vind mijn 5S ook redelijk donker in het maken van videos, panorama en slo-mo’s.. ’s avonds binnenhuis met kamerverlichting is het bijna niet te doen inderdaad.

Bijdrager
    nicj56

Heb ik geen last van op mijn 5S, hij maakt ze juist mooi helder op het moment van knippen.

Bijdrager
    Dickdewit

Filmen is bij mij ook wat donkerder dan foto’s.

Bijdrager
    Verdult

Ik heb er absoluut geen last van, ik merk amper verschil bij kamerverlichting, ik zal het vanavond thuis nog eens proberen zonder verlichting, maar dit verschil lijkt me wel heer erg extreem.

Bijdrager
    MauritsBD

Maar hoe zien de video’s eruit als je deze maakt via instagram, twitter of Facebook?

Bijdrager
    sjonnie

Dit probleem heb ik dus ook.
    Foto stand prachtig helder, videostand ca. driekwart van het licht is weg.
    Ik ga Apple bellen. Iets donkerder kan ik mee leven maar dit is onwerkbaar .

Bijdrager
    sjonnie

Heb 5s btw

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.