8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    bluepower

Iphone 5s accu probleem na updaten

Weet iemand of er een toontje bestaat om de accu te testen van in dit geval van iphone.
    Ik heb het idee dat de telefoon heel erg snel leeg Is
    Na zeven uur Is het gedaan met stroom en dan doe ik geen bijzondere dingen zoals filmpjes kijken.
    Gewoon een beetje nieuwsberichten en fb kijken.
    ‘m.v.g. Martin

Bijdrager
    KarelWillem

Weet iemand of er een toontje bestaat om de accu te testen…

Een toontje???

Bijdrager
    Usain

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, die Hackintosh van mij is toch wat vergevingsgezinder. Die keurt tooltje ook gewoon goed.:)

Bijdrager
    roto

Na de installatie van de update van iOS, worden na opnieuw opstarten heel veel apps automatisch opgestart. Ook apps, die je al een poos niet hebt gebruikt en afgesloten had. Is dit bij jou soms ook het geval en zitten daar misschien wat accuvretertjes bij, zoals apps die gps in de achtergrond gebruiken?

Bij mij was de accu ook sneller leeg na de update, maar dat kwam dus door wat ik net noemde. Vooral Runkeeper slurpte veel energie, zonder dat ik dat in de gaten had.

Kiijk eens bij: “Instellingen => Batterij => Batterijgebruik

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  roto.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  roto.

Bijdrager
    bluepower

Een toontje???

:lol: ha ha idd ….sorry!.
    nee ik kan geen gekke dingen vinden,maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik alle gps apps uit moet schakelen? terwijl bij de vorige versie ik nooit problemen met de accu heb gehad.

Bijdrager
    roto

het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik alle gps apps uit moet schakelen?

Dat is niet wat ik zei. Ik gaf alleen aan, dat er in de achtergrond apps opgestart waren, die ik al tijden niet had gebruikt/aan had staan. En daartussen zaten wat apps, die in de achtergrond actief waren en dus ook de accu belastten, waarbij in mijn geval Runkeeper de grootste boosdoener was.

Bijdrager
    bluepower

Nee begrijp ik. De afgelopen 24 uur heeft safari voor 36 min 72% gebruikt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.