6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    007 Junior

iPhone 5S: Abonnement of SIM Only?

Beste OMT’ers,

Over twee weken mag ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Ik wil hierbij sowieso kiezen voor de iPhone, maar ben er nog niet helemaal uit of ik toestel in combinatie met een abonnement zal kopen of los met een sim only abonnement.

Nu heb ik eens zitten rekenen, ervan overtuigd dat sim only goedkoper zou zijn, maar dit bleek niet het geval.
    De rekensom:

Sim Only
    €699 (iPhone 5S) + €576 (24 maanden €24 per maand/RED Essential) = € 1.275,00

Abonnement met toestel
    €186,04 (iPhone 5S) + €840 (24 maanden €35 per maand/RED Essential) + €240 (24 maanden €10 extra per maand) = €1.266,04

Heb ik voor zover jullie kunnen zien kosten over het hoofd gezien?
    Of is een toestel in combinatie met een abonnement inderdaad goedkoper?

Hoor het graag!
    Bedankt alvast!

Inactief
    Anoniem

Lees eerst dit even voordat je zo’n ding gaat kopen.

Moderator
    Maarten
    THX-1138 op 25 oktober 2013

Lees eerst dit even voordat je zo’n ding gaat kopen.

@THX-1138 Wel je artikel even helemaal voordat je het post;)

Laatste

While the latest test suggests the outside of Apple’s iPhone displays may experience inaccuracies, the iPhone still leads the way when it comes to responsiveness. One study published last month by Agawi found the iPhone 5 display to be twice as fast as competing Android-based handsets.

Inactief
    Anoniem

Heb ik gedaan. Het is inderdaad goed dat een scherm twee keer zo snel reageert als de concurrent, maar of hij dan goed en nauwkeurig reageert is een tweede…;)

Bijdrager
    Daantsjie
    007 op 25 oktober 2013

Beste OMT’ers,

Over twee weken mag ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Ik wil hierbij sowieso kiezen voor de iPhone, maar ben er nog niet helemaal uit of ik toestel in combinatie met een abonnement zal kopen of los met een sim only abonnement.

Nu heb ik eens zitten rekenen, ervan overtuigd dat sim only goedkoper zou zijn, maar dit bleek niet het geval.
    De rekensom:

Sim Only
    €699 (iPhone 5S) + €576 (24 maanden €24 per maand/RED Essential) = € 1.275,00

Abonnement met toestel
    €186,04 (iPhone 5S) + €840 (24 maanden €35 per maand/RED Essential) + €240 (24 maanden €10 extra per maand) = €1.266,04

Heb ik voor zover jullie kunnen zien kosten over het hoofd gezien?
    Of is een toestel in combinatie met een abonnement inderdaad goedkoper?

Hoor het graag!
    Bedankt alvast!

Wat houdt die Red abo in?

Bijdrager
    fenkikon

Kan kloppen dat het goedkoper is om abo + toestel te nemen. In mijn geval was het ook goedkoper om een tel + abo te nemen. Heb uiteindelijk 3GB + 200 min. genomen (bij Hi) en was daar goedkoper mee uit dan voor sim only 4GB aan data + 200 min + toestel los kopen. Was 120 duurder uit met Sim Only.

Wel goedkoper was sim only met minder data; 1,5GB (4G) + 200 min. sim only & toestel los was goedkoper dan 1GB + 200 belminuten + toestel. Is dus even afhankelijk van de hoeveelheid data + minuten die je verbruikt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.