8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    wahibke

iPhone 5c los scherm

Ik denk dat mijn iPhone 5c zijn scherm los staat. Ik hoor een raar geklik als ik lichtjes op het scherm duw. Hij is 1 maand oud en is nog nooit gevallen. Ik heb ook een video gemaakt, misschien begrijpen jullie dan beter wat ik bedoel:)
    iPhone 5C probleem

Bijdrager
    tomc

Zelfde met mijn iPad 2 enkel kwam dit bij mij pas na 2 jaar.

Bijdrager
    wahibke

Kan je er iets aan doen?

Bijdrager
    Niels

Mee terug naar de winkel of Apple Care bellen (je krijgt als je een credit card hebt een nieuwe thuisgestuurd alvorens je de oude moet terugsturen). Als je naar de Apple store in Amsterdam of Haarlem gaat (wel even een afspraak maken via de website), dan repareren ze m of je krijgt een nieuw (meestal gereviseerd) toestel in de plaats van je defecte.

Bijdrager
    wahibke

Dank je, maar in België zijn er geen Apple Stores, kan ik dan gewoon naar de mediamarkt gaan en de zelfde service krijgen?

Bijdrager
    Niels

Als je het toestel daar gekocht hebt in principe wel, maar bij Mediamarkt zit je vaak met langdurige reparaties. Dan kun je beter naar een premium reseller gaan of contact opnemen met Apple Care. Als je een credit card hebt (als borg) dan krijg je een nieuw toestel thuisbezorgd, daarna kun je na het overzetten van je back-up het oude toestel laten ophalen. Mocht je geen credit card hebben, dan kun je het toestel laten ophalen voor reparatie of vervanging, meestal heb je dan ook binnen 3-5 werkdagen een nieuw toestel in huis.

Nog even over de vervanging: Nieuw kan echt nieuw zijn maar ook gereviseerd (maw niet van nieuw te onderscheiden). Je kunt aan de hand van het serienummer en de chipmunk website nakijken of je een gereviseerd of nieuw (vanuit China) toestel hebt.

Bijdrager
    Filip Vandersnickt

Of ga naar Lab9 of switch.

Bijdrager
    tomc

Kan je er iets aan doen?

Ik heb er (nog) niets aan laten doen omdat m’n garantie vervallen is en het niet erger wordt, je kan het alleen horen als je de iPad aan je oor houdt en verder zie ik er geen probleem in. Ik denk dat het gewoon de lijm is die loskomt/verslijt door de warmte wat na 3 jaar gebruik zou kunnen. Maar bij jou is je iPhone nog maar 1 maand oud iets wat niet kan voor een toestel van 500 euro als je niets wil betalen ga dan naar mediamarkt daar zou hij gratis gerepareerd moeten worden omdat je er garantie hebt als je naar een pr gaat weet ik niet of je iets zal moeten betalen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.