7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Iphone 5c bluethoot, wifi en tijd problemen

Heb de laatste tijd veel problemen met mijn iPhone 5c
    – wifi valt soms paar seconde weg en komt dan weer terug.
    – tijd loopt verkeerd bij automatsche tijd instelling (of zelfs terug in de tijd) en bij handmatig blijft de tijd gewoon stil staan.
    – bluethoot valt steeds uit en als ik deze weer aan wil zetten via het configuratie menu zit ik soms 10 minuten naar een draaiend rondje te kijken ipv dat daar gelijk de aan uit schakelaar komt. Als ik hem dan aan heb, is hij meestal binne 5 minuten al weer uit en heb ik het zelfde als ik het config menu weer open.
    – heb dit probleem al bij iOS 9 eerste versie en nu nogsteeds bij iOS 10.
    – heb al een aantal keer een volledige factory reset uitgevoerd via de iTunes en alles handmatig weer ingesteld. Maar zelfs met de basis instellingen (dusnog geen icloud accounts etc) begint de ellende al.

Iemand enig idee wat ik zelf nog kan doen????

Bijdrager
    GoeieDag

Ja; met dit verhaal naar de leverancier gaan om je garantie te claimen.

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Heeft weinig zin denk ik. Telefoon is meer dan 2 jaar oud. Wat ik kan vinden op andere sites is dat het waarschijnlijk een probleem is van de klok kristallen op het main board.
    Heb nu mijn 4s weer ffies werkend gemaakt en volgend jaar maar eens kijken wat de nieuwe 7s of 8 is. ???.
    Mocht er echt nood aan de man komen vind ik de 5se ook best we mooi. Als service techneut is het nieuwste van het nieuwste niet handig, zelfs hoesjes zijn soms niet sterk genoeg met al dat klimmen en kruipen ??.

Moderator
    Night

Wie weet komen er ook 7c’s volgend jaar:?:

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Of de 6s van de vrouw en dan krijgt ze weer een mooi nieuwe ??
    Ffies dit jaar uitzingen en wat extra sparen. Prio 1 is een nieuwe macbook pro want die is echt aan vervanging toe.
    En de 4s is best wel een hele fijne telefoon! Straks al bijna 5,5 jaar oud, best wel goed voor een telefoon!

Bijdrager
    KarelWillem

– heb dit probleem al bij iOS 9 eerste versie en nu nog steeds bij iOS 10.

Toen had je 5C toch nog garantie?* Waarom zo lang gewacht dan?

* 1e iPhone 5C > september 2013, iOS 9 > september 2014.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Telefoon was toen nog niet van mij, maar van iemand die dat niet wilde. Maar ze heeft nu een 5se gekocht ivm met al de problem.
    Ben ook wel eens langs geweest bij apple met de telefoon, maar daar erkende ze niet het probleem. Gebeurd helaas random en natuurlijk net niet als je daar bent. Had gehoopt met een volledige reset dat het opgelost was maar helaas. Gisteren flink wat speur werk gedaan. Lees meer problemen bij de 5c welke identiek zijn en de meeste worden helaas door apple ontkend.
    https://discussions.apple.com/thread/6157966?tstart=0

Denk dat ik maar ga sparen voor wat nieuws en zo lang lekker mijn oude 4s nog ffies gebruik.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.