9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Anneloes

iPhone 5C nog nieuw te koop?

Heeft iemand enig idee of de iPhone 5C nog nieuw te koop is en zo ja waar ergens?

Geblokkeerd
    Anoniem
    Bijdrager
    Shmoo

?? overal waar ze telefoons verkopen?

Wanneer je er ook een abonnement bij wilt dan krijg je volgens mij alleen nog de keuze voor het 8GB model, die kun je beer laten liggen want 8GB is echt te weinig. Zelfs als je hem alleen gebruikt om mee te bellen zoals ik.

http://tweakers.net/product/341876/apple-iphone-5c/

Moderator
    Raymon Mens

Klein zijpaadje: Anno 2016 zou ik een iPhone 5c afraden. Het is een iPhone met een 32-bits chip die waarschijnlijk niet heel lang meer ondersteund wordt. Je mist daardoor ook nieuwe functies die in iOS komen. Een iPhone 5s is waarschijnlijk niet heel veel duurder en meteen een stuk moderner.

Bijdrager
    KarelWillem

iPhone 5S = 509 euro
    iPhone 5C = 359 euro

Weliswaar 8 tegen 16 GB. Maar een behoorlijk verschil dus.

Bijdrager
    SunKeeper

Als je dan toch bezig bent, blaas dan voor die 5S de extra € 50,- voor een verdubbeling van de opslag er ook maar doorheen.

32GB is zoveel relaxter dan 16GB.

Bijdrager
    Anneloes

De 5C is bijna nergens meer nieuw te koop vandaar de vraag. Bij cool blue inderdaad wel.

Aan 8 of 16gb heb ik meer dan genoeg dus hoger dan dat ga ik niet. Thanks voor het meedneken

Moderator
    Raymon Mens
    KarelWillem op 02 februari 2016

iPhone 5S = 509 euro
    iPhone 5C = 359 euro

Weliswaar 8 tegen 16 GB. Maar een behoorlijk verschil dus.

Bij retailers als MediaMarkt, BCC en Coolblue gaat de 16GB iPhone 5s voor 420 euro over de toonbank. Apple laat de prijs nooit zakken. Aan 8GB zou ik helemaal niet beginnen, dus ook als je een 5c wil de 16GB versie nemen.

Bijdrager
    SvS

Ik zou even wachten tot na 15 maart. Als 5se gepresenteerd wordt, kelderen de prijzen hopelijk wel van de huidige 5c en 5s modellen (nieuw).

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.