10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Iphoneegeakkk

iPhone 5C

Hee! Ik krijg morgen iPhone maar geeft maar 5GB. Zou dit genoeg zijn voor whatsapp Facebook instagram en Itube en een paar spellen?
    Groetjesss

Bijdrager
    SunKeeper

5GB? Je bedoelt 8GB?

Dan kun je ongeveer 5,7GB van gebruiken. Daar passen de apps die je noemt wel op. Bij iTube ligt het eraan hoeveel video’s je opslaat, dus daarmee kun je het geheugen wel volkrijgen. Dan heb je op dat moment wel een flinke collectie.

Bijdrager
    Shmoo

5.2GB blijft daar van over.

Moderator
    Raymon Mens

8GB moet je anno 2015 niet meer willen, ik zou voor 16GB gaan. Zeker als je YouTube-filmpjes offline wil opslaan wordt het in combinatie met foto’s krap.

Bijdrager
    Scout

Ik kan je zeggen: ik gebruik 2,4 GB van de 16, terwijl er whatssapp, snap, paar spelletjes en nog wat apps erop staan en nog wat foto’s

Bijdrager
    BartFolkers

Voor Facebook en Whatsapp kan het prima. Probeer alleen om de zoveel tijd wat media uit Whatsapp te verwijderen zoals nutteloze foto’s etc. dan lukt het zeker. Maar verwacht er niet veel meer van..

Bijdrager
    SunKeeper
    Raymon op 21 juni 2015

8GB moet je anno 2015 niet meer willen, ik zou voor 16GB gaan.

Hoe wil je dat doen? iPhone 5C wordt gekocht volgens de topictitel.

Bijdrager
    Koekenbakker

Idd wordt lastig om voor 16bb te gaan,
    Dan moet je dus voor een 5s gaan, maar dan zit je al bijna aan de prijs van de 6….

Welcome in de marketing wereld van Apple : )

Bijdrager
    nebilem

Als je niet van plan bent om veel songs en apps erop te zetten is dat in principe wel voldoende. Met dropbox of onedrive etc is het ook gemakkelijk om fotos te backuppen. Mijn vriendin heeft ook de 8gb versie en dat gaat wel prima eigenlijk.

Bijdrager
    Shmoo

Nee zo werkt het niet, 16GB is weinig en daar kun je mee uitkomen als je niet veel data hebt. 8GB is gewoon voor iedereen te weinig, punt! Daar kun je een mooi verhaal aanhangen dat Chuck Norris hem ook heeft maar daar hebben wij weinig aan, 8GB is gewoon extreem weinig sinds Photos in de iCloud zitten. 8GB zou gewoon niet meer verkocht mogen worden.

2cds aan muziek, 17 screenshots gemaakt en 17 apps.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.