22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:

Bijdrager
    huinkroese

iPhone.

Even een nieuwe thread omdat ik het een beetje jammer vind als alle speculaties over de iPhone in het draadje iPhone is iFlop moeten plaatsvinden.
    Ik vind die iPhone in het geheel geen flop, au contraire zou ik willen zeggen!

Maargoed, voor eenieder die iets kwijt wil over Apple’s nieuwe baby; hier kan het.

Bijdrager
    computer space

Deze is er ook:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=93380&highlight=
    Zonder negatieve insteek:P

Bijdrager
    huinkroese

Ok. Had ik niet gezien, misschien kan die thread worden verplaatst naar Hardware?

Bijdrager
    mac lover

http://www.engadget.com/2007/01/09/video-iphone-in-person-behind-glass/

ik heb net het filmpje bekeken en ik vind het geweldig dat ze dit zo goed geheim konden houden. dit had ik werkelijk niet meer verwacht

Bijdrager
    jspr

Eerst even in het echt zien, en hem uitproberen voor ik een echt oordeel geef.

Maar mijn eerste indrukken zijn goed.

Ik heb een pda met Windows mobile gehad, en ik vond het helemaal niks. De integratie van de Mac apps (iCal/Addressbook en Apple mail) op de iPhone vind ik nu al top en die paar gig voor muziek? who cares? luister jij al je 20GB elke dag? En zo’n phone hang je elke dag wel aan de sync, dus een nummer wijzigen is dan ook een eitje.

En “slechts” een 2 megapixel camera? …daar heb ik een goede foto camera voor;)

Bijdrager
    Mr.Mark

het enige wat ik echt jammer vind is de korte batterijduur. met de telefoon die ik nu heb doe ik makkelijk 3 dagen. dan moet ik er wel bij zeggen dat ie dan wel heel bijna leeg is en dat ik hem dan alleen stand-by heb staan.

verder vind ik de prijs echt way te hoog …

Bijdrager
    Macmortsel

Ik vind het een prachtig ding. Ik heb er wel enkele bedenkingen bij : Ikzelf wil enkel mijn telefoon gebruiken als telefoon, en niet als een meer dan gesofisticeerde PDA. Ik vind het spijtig dat er geen eenvoudiger model uit gegroeid is. en ten tweede, ik ben niet meer van de allerjongste, en de ogen worden minder….Steve mag dan een misschien het toetsenbord op een gsm larie vinden, voor onze leeftijd is het best handig. De sms-functie zou ik er sowieso uitzwieren, want de letters zijn te klein voor onze ogen…..
    Voor de rest is het een zeer knap ding.

Bijdrager
    kontheur

Gaan we nou echt overal een topic openen over de iPhone?

[size=18:f7d8c25b98]Nogmaals de oproep aan de Moderator/beheerders:[/size:f7d8c25b98]
    Is het niet slim een apart topic-onderdeel te maken voor de iPhone? Net als bv. de iPod?!
    Het wordt een beetje een rommeltje zo…

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik denk dat het even wennen is maar over 5 jaar weet niemand meer anders.
    iPod zal verdwijnen.
    iPhone wordt een GIGA succes.

Een nadeel: je hebt altijd wel van die vette vingers. Na elke aanraking moet je hem weer gaan reinigen met glassex en dergelijke. Net als mn iPod.

Het leven van een designwhore gaat niet over rozen.

Bijdrager
    Steff

Het product is nog niet eens verkrijgbaar en je kunt ook geen prijs speculeren. Waarom enig topic?

Bijdrager
    PietjePuk
    ”kontheur”

Gaan we nou echt overal een topic openen over de iPhone?

[size=18:2f37f54d79]Nogmaals de oproep aan de Moderator/beheerders:[/size:2f37f54d79]
    Is het niet slim een apart topic-onderdeel te maken voor de iPhone? Net als bv. de iPod?!
    Het wordt een beetje een rommeltje zo…

Ik kan zo 2 tot 3 namen geven van mods die beter hun status kwijt zouden zijn, veel doen ze toch niet…:?

Bijdrager
    icecream

De iPhone is gewoon GEIL!

Bijdrager
    wildsseb

This device has not been authorized as required by the rules of the Federal Communications Commission. This device is not, and may not be, offered for sale or lease, or sold or leased, until authorization is obtained.

:?

Bijdrager
    wildsseb

Apple.com:

This device has not been authorized as required by the rules of the Federal Communications Commission. This device is not, and may not be, offered for sale or lease, or sold or leased, until authorization is obtained.

Bijdrager
    wildsseb

Apple.com:

Bijdrager
    wildsseb

Apple.com:

Bijdrager
    huinkroese

Jaja, Steve zei gisteren (als je had opgelet) dat het apparaat eerst nog door de FCC keuring moet voordat er met de verkoop kan worden begonnen.
    Mede daardoor komt ie pas in juni uit.

Bijdrager
    wildsseb

oke niet goed opgelet :sealed:

Dus dit zou therotische kunnen betekenen dat er nooit een iPhone komt.

Bijdrager
    huinkroese

iPhone komt er. Dit is slechts een formaliteit.
    Apple kan het zich niet permitteren om met veel tam-tam een product aan te kondigen als de kans bestaat dat het product zelf nooit het daglicht zal zien.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Je moet niets uitsluiten. Tegenwoordig worden luchtverfrissers zelfs afgekeurd. Er zullen vast nog wel aanpassingen komen.

Ik denk dat Apple een gokje heeft gedaan. Normaalgesproken worden producten van Apple toch niet een jaar van te voren aangekondigd?

Als de iPhone er nu niet zou zijn geweest, dan zou het gewoon een hele magere keynote zijn.

Bijdrager
    Sal
    ”Cosm0politan”

Je moet niets uitsluiten. Tegenwoordig worden luchtverfrissers zelfs afgekeurd.

Ik denk dat Apple een gokje heeft gedaan. Normaalgesproken worden producten van Apple toch niet een jaar van te voren aangekondigd?

Als de iPhone er nu niet zou zijn geweest, dan zou het gewoon een hele magere keynote zijn.

Als je goed geluisterd hebt tijdens de keynote dan wist je dat steve liever zelf dit product wilde aankondigen dan dat door FCC die het dus nog goed moet keuren.

Moderator
    Koen van Tongeren

Hoe begrijpelijk het ook is dat er meerdere topics verschijnen over de iPhone stel ik voor om hier verder te gaan, dan kan dit topic op slot.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.