30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)
  • Q:
    Bijdrager
    NI3LS

iPhone 5: zwart of wit?

Omdat ik persoonlijk, en nogmaals persoonlijk, de keuze erg lastig vind, toch wel benieuwd naar wat de OMT’er voor iPhone 5 kiest:

Wit of toch zwart? Mijn iPhone 3G was zwart, mijn iPhone 4 was zwart, mijn iPhone 4S is wit en ik twijfel nu tussen zwart en wit.

Ik zou voor wit kunnen kiezen omdat het fris, chic en wat anders dan de rest is. Maar die glimmende rand vind ik afschuwelijk. Zwart zou ik kunnen kiezen omdat ik dan echt het idee heb dat ik een ander toestel heb, omdat die rand niet zo glimt en omdat apps die niet voor iPhone 5 gemaakt zijn een zwarte balk geven en dit niet opvalt.

Ik nijg erg naar zwart. Afgezien van de #scuffgate, er gaat toch een mooi hoesje om! Stom topic: maar wat heb jij gekozen of wat kies jij en waarom?:)

Bijdrager
    jesper211232

ga naar een APR of een andere winkel waar je ze beide kan testen…

Bijdrager
    SanderTreur

Ik heb vrijdag een zwarte én een witte gekocht, de witte was voor mijn moeder en ik vind zelf de zwarte mooier. Je moet het zelf weten, maar als man zou ik voor de zwarte gaan.

Bijdrager
    daantje22

Ik als vrouw ga voor de witte

De zwarte vind ik mannelijker en de witte vrouwelijker

Bijdrager
    joostvg

Ik heb een witte gekocht omdat ik dat een leuke afwisseling vond op 2 zwarte voorgangers. En de aluminium rand vind ik juist wel mooi:)

Maar goed, hij lijkt zo wel een beetje op een uitgerekte 4S…;)

Verder vind ik de zwarte eigenlijk net zo mooi.. Heb eigenlijk niet zo\’n voorkeur.

Inactief
    Anoniem

Ik heb afgelopen vrijdag een witte gekocht. Ik vind persoonlijk de witte mooier. De zwarte balken vallen mij niet zoveel op, maar in principe worden bijna alle applicaties wel aangepast.

Ik raad aan om een keer lang een APR, Apple store Amsterdam of een andere winkel te gaan. En het toestel te bekijken, aangezien kleuren een erg persoonlijke keuze zijn.

Bijdrager
    martfra

pfffff.
    Het zet wel door hè, die economische crisis…….

Bijdrager
    Fokkema

Deze handig?

Bijdrager
    Chorro

Heb een witte, omdat ik hem simpel gezegd mooier vind dan de zwarte. De witte 4/4S vond ik langzaam aan al mooier dan de zwarte, maar nu die rand van de 5 zwart is vind ik hem te zwart. Ook de redelijk gemakkelijke manier van beschadigen heeft me weerhouden om een zwarte te nemen.

Die apps worden binnen de kortste keren aangepast, hier bij mij word ik doodgegooid met updates van apps die allemaal fullscreen op m’n 5 komen. Mocht je nog een app hebben waar dat niet is aangepast, dan zie je de zwarte balken wel maar ze storen mij niet.

Wat mij dan eerder stoort is dat die zwarte balken zo zijn opgedeeld dat het beeld gecentreerd staat en er boven en onder de app zo’n balk zit. Dat maakt het typen minder fijn, de app had wat mij betreft helemaal naar onderen gemogen, maar daar verschilt de zwarte of witte niet in.

Bijdrager
    navara

Zwart, wit is Gay

Bijdrager
    robinho96

Is iedereen hier die op OMT zit zo rijk ofwat, dat men 2 iPhones kan kopen? En elk jaar opnieuw?

Bijdrager
    appievanr

Is iedereen hier die op OMT zit zo rijk ofwat, dat men 2 iPhones kan kopen? En elk jaar opnieuw?

Er zullen er best wel een paar zijn die het kunnen betalen. Maar er zullen er meerdere zijn die zich in de problemen helpen voor de nieuwe iPhone.:grin:

Ontopic,

Ik zou zelf persoonlijk voor een witte gaan als ik een iPhone 5 ging kopen. Denk zelf persoonlijk dat die gecoate rand van de zwarte snel gaat beschadigen. En heb zo wie zo altijd een zwarte gehad en doe gemiddeld drie jaar met een iPhone zwart. Wordt eens tijd voor een witte. Het zal niet eerder dan januari worden voor ik een nieuwe koop.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

jongejonge jullie hebben problemen……….:-):-) maar goed….ik zou als man voor een zwarte gaan…..

Bijdrager
    macboy

hahah 30 jaar en kan geen keuze maken!:sarcastic:

Bijdrager
    Daantsjie

Ontopic,

Ik zou zelf persoonlijk voor een witte gaan als ik een iPhone 5 ging kopen. Denk zelf persoonlijk dat die gecoate rand van de zwarte snel gaat beschadigen. En heb zo wie zo altijd een zwarte gehad en doe gemiddeld drie jaar met een iPhone zwart. Wordt eens tijd voor een witte. Het zal niet eerder dan januari worden voor ik een nieuwe koop.als je kijkt naar het laatste van OMT Live, zie je dat die beschadiging helemaal niet aan de orde komt

[/quote]

Bijdrager
    Zybbor

@Daantsjie Maar als je naar iFixit kijkt dan zie wel degelijk dat het aan de orde is. Ik zou me kapot ergeren als mijn toestel er na gebruik zo uit zou zien.

Bijdrager
    Stirf

Dan laat je hem in de doos zitten. Volgens mij is het nog altijd een gebruiksvoorwerp.

Bijdrager
    UtregCity

neem een witte! waarom? omdat alles wat je erbij krijgt, earpods, oplader, etc. ook wit is… match beter!:-P

Bijdrager
    NI3LS

hahah 30 jaar en kan geen keuze maken!:sarcastic:

Wat een reactie. Ik vroeg slechts welke kleur hier het meest gekozen wordt. Punt.

Bijdrager
    Mac058

Zwart.

Bijdrager
    IMAC24

Wit! Want zwart is gay ;-p

Bijdrager
    Douwie

Zwart, ik vind wit meer voor vrouwen.

Bijdrager
    Zybbor

Ik snap je je vraag niet. Bij je profiel staat dat je een witte iPhone 5 hebt, waarom dan deze vraag?

Bijdrager
    jobz

zw

Bijdrager
    Daantsjie

@Daantsjie Maar als je naar iFixit kijkt dan zie wel degelijk dat het aan de orde is. Ik zou me kapot ergeren als mijn toestel er na gebruik zo uit zou zien.

Dan zou die net 1 van de honderden hebben. Net als met de antenne-gate is het gewoon storm in een glas water

Bijdrager
    CorMac

Iedere zwarte iPhone krijgt het zonder case of bumper. Het is idd een gebruiksvoorwerp en krasjes zijn bijna niet te voorkomen. Maar door de anodisatielaag (als dat het is) krijg je niet alleen krasjes maar komt de natuurlijke alu kleur weer naar boven. Vind het er persoonlijk ook niet mooi uitzien.

Bijdrager
    Thomas18NL

Ik heb voor zwart gekozen.
    Wit vind ik voor vrouwen.

Bijdrager
    1984

zwarte…….

Bijdrager
    sYnDaEx

Ik ga voor wit.

Bijdrager
    Nipje

Zeer zeker een witte. Ik weet van mezelf dat ik me ga ergeren als het zwarte laagje beschadigingen op loopt. En dit gaat ook zeker gebeuren.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.