One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » Apple Watch » iPhone 5 verbinden met watchOS 4 lukt niet

iPhone 5 verbinden met watchOS 4 lukt niet

Profielfoto van xhdmix

xhdmix op 12 november 2017 #

Beste omt’ers

Ik wou een Apple Watch serie 1 verbinden met een IPhone 5 tijdens het koppelen krijg ik de melding dat ik de iPhone 5 moet updaten naar iOS 11, helaas ondersteunt de iPhone 5 geen iOS 11 en wordt het koppelen verbroken.
Iemand die soms weet wat ik zou kunnen doen?
Alvast bedankt

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 12 november 2017 #

Een nieuwe iPhone kopen die wel op iOS 11 draait.

Of je moet een manier vinden om watchOS 3 op de Apple Watch te zetten.

Profielfoto van xhdmix

Shmoo op 12 november 2017

Een nieuwe iPhone kopen die wel op iOS 11 draait.

Of je moet een manier vinden om watchOS 3 op de Apple Watch te zetten.

Bedankt voor de snelle reactie, zouden ze zoiets in de Apple Store kunnen? Is er anders ook een mogelijkheid om de watch enkel te gebruiken voor het uur en hartslag bijvoorbeeld?

Profielfoto van Shmoo

Ik lees net dat je niet meer kunt downgraden, dan moet je het horloge naar Apple toe sturen.

En nee, een Apple Watch werkt alleen icm een iPhone. Zonder iPhone kun je het ding niet werkend maken. Zelfs niet alleen voor de tijd en basic functies.

Profielfoto van Shmoo

Waarschijnlijk is de eenvoudigste oplossing ne telefoon upgraden naar een 5s of SE.

Profielfoto van NielsDam

NielsDam op 12 november 2017 #

Je enige optie is een nieuwe iPhone, je hebt iOS11 gewoon nodig om te koppelen. Downgraden is ook geen optie, want WatchOS3 wordt niet meer ondertekend. Hoe heb je trouwens je watch kunnen updaten, want normaal gaat dit via de iPhone app?

Profielfoto van xhdmix

NielsDam op 12 november 2017

Je enige optie is een nieuwe iPhone, je hebt iOS11 gewoon nodig om te koppelen. Downgraden is ook geen optie, want WatchOS3 wordt niet meer ondertekend. Hoe heb je trouwens je watch kunnen updaten, want normaal gaat dit via de iPhone app?

Ik gebruikte de Apple watch op een iPhone X maar heb deze Apple Watch nu aan een familielid doorgegeven met een iPhone 5. Het is me ondertussen gelukt om de Watch werkend te krijgen, heb deze terug aan mijn iPhone X gekoppeld en daarna zonder verbinding losgekoppeld, nu werkt het uurwerk hartslag meter enzoverder. Zo kan deze toch nog nuttig gebruikt worden.:-D
Ik wil wel iedereen bedanken voor jullie hulp en reacties!:)

Profielfoto van IcyDragon68

IcyDragon68 op 13 november 2017 #

De vraag is ook hoe jij watchOS 4 op je Apple Watch hebt kunnen krijgen met een iPhone die geen iOS 11 ondersteunt. Want je moest dacht ik eerst je iPhone upgraden voordat je de nieuwste versie van watchOS kan “vrijkrijgen”.

Profielfoto van McMeller

McMeller op 13 november 2017 #

Dat zegt hij toch? De watch is gebruikt met een iPhone X met iOS 11 en toen dus bijgewerkt.

Profielfoto van Hyrax

Hyrax op 13 november 2017 #

Je kan ‘m naar Apple sturen met het verzoek ‘m terug te zetten naar watchOS 3

Profielfoto van IcyDragon68

IcyDragon68 op 15 november 2017 #

McMeller op 13 november 2017

Dat zegt hij toch? De watch is gebruikt met een iPhone X met iOS 11 en toen dus bijgewerkt.

Dat bericht had ik toen niet gezien maar goed. Bedankt McMeller; En succes xhdmix!!

Over dit topic

Gestart op 12 november 2017 door xhdmix

Laatste reactie door IcyDragon68

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?