6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Iphone5

Iphone 5 scherm maakt tik geluid

Hallo allemaal,

12 dagen geleden heb ik een iphone icm een abonnement afgesloten bij belcompany

Nu valt het me op dat wanneer ik op de linkerkant van me scherm druk een \”tik geluid\” hoor.

Ik heb me iphone niet eens een keer laten vallen en het is echt me allereerste iphone waarbij ik dit meemaak.

Ik ben terug gegaan naar belcompany en zij willen mij geen nieuwe geven maar wel repareren… Daar ben ik niet van gedient aangezien het maar 12 dagen geleden is…

Nu had ik wel verwacht dat zij moeilijk zouden doen… Ik vertelde ook dat op hun site staat \”niet tevreden geld terug\”. Ze vertelde me dat het alleen op online aankopen geldt.. Like Wtf… Die toestel die zijn geopend/gebruikt nemen ze wel terug??? Wat doen ze dan met die toestel lekker dicht sealen en doorverkopen en volle pond betalen??

Als ik hem laat repareren ben ik me toestel sowieso wel paar weken kwijt Miss wel 4 weken..

Nu heb ik voor de zekerheid een afspraak gemaakt met de officiële Apple store in Amsterdam gemaakt.

Mijn vraag nu is,

Of de officiële Apple store in Amsterdam mij kan helpen ongeacht waar je je iphone 5 hebt gekocht en Miss wel ter plekke gerepareerd kan worden of eventueel een nieuwe iphone 5?

Als er mensen zijn die dit zelf ook mee hebben gemaakt of er iet van afweten hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

.

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Heb net hetzelfde probleem !

Bijdrager
    Iphone5

Dus jij hebt ook last van tikkend geluid? Waar heb jij hem gekocht en ben je al eens er mee terug naar winkel geweest?

Bijdrager
    Niels

Dat probleem doet zich voor bij alle iPhones en valt het meest op als je op de achterkant vlakbij de camera op het toestel tikt. Dit is de autofocus lens van de camera. Je gaat dus echt geen nieuwe krijgen.

Overigens is belcompany echt een kutzaak. Als je kunt, sluit dan in de toekomst gewoon je abonnement direct bij je provider af.

Je kunt overigens een Apple care aanschaffen en dan Apple care bellen. Zeg dan dat je een care programma hebt aangeschaft, dan heb je binnen 1-2 dagen een nieuw toestel (onder borg van je credit card). Maar gezien het probleem denk ik niet dat dit veel opleveren, aangezien dit bij elke iPhone aanwezig is.

Bijdrager
    Iphone5

Niels bedankt voor je reactie! Ik begrijp wat je bedoelt maarwat jij bedoelt is toch niet het geval.
    Als ik op linkerkant van me scherm druk ongv. in het midden dan hoor je soort van getik alsof het scherm op dat plek niet goed vast zit.. Alsof je het scherm bij wijs van spreken beetje kan indrukken.

Zelf heb k geen creditcard

Ik heb ook idd spijt dat ik hem daar had gekocht/afgesloten.. als ik hem online besteld zou hebben dan zou ik hem eventueel terug kunnen sturen en ook me geld terug krijgen al had k hem gebruikt.. echt meest verrotte service ooit… Aangezien zoiets wel kan en een iphone van 12 dagen met een mankement niet eens kunnen ruilen…
    Maja ik heb dus maar afspraak gemaakt met die genius bar in amsterdam miss dat zij mij kunnen helpen. Aangezien ik niet echt een stap verder ben gekomen.

Bijdrager
    Iphone5

Ik ben naar een ander belcompany filiaal geweest omdat ik toevallig iemand kende die daar werkt. Je hebt gewoon 30 dagen tevredenheids garantie dus ik heb een nieuwe iphone 5 gekregen.

Dus ik werdt gewoon voorgelogen door die vorige winkel. smerig dus!

Weet waar je recht op heb!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.