18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    bjorngra

iPhone 5 reserveren

Is er al iemand die een reservering voor de iPhone 5 heeft kunnen doen bij T-Mobile shop of een andere?

Bijdrager
    pepijn-paans

gok is?

Bijdrager
    Nikita

Hoe zou je iets willen reserveren wat officieel nog niet bestaat…?

Bijdrager
    bjorngra

Heb ik vorig jaar ook gedaan bij de T-Shop.

Bijdrager
    Koetjesreep

Dat zal nu wel verboden zijn op voorhand. Ze zullen toch wel leren.

Bijdrager
    Welloe

Heb jij je hersenen al besteld? Lijkt me een goed idee.

Bijdrager
    Lexis
    Nikita op 26 augustus 2011

Hoe zou je iets willen reserveren wat officieel nog niet bestaat…?

Dit dus. Vandaag belde een klant met dezelfde vraag. Maar nee, kan dus niet.

Het product is er pas zodra Apple heeft gezegd dat het er is.

Bijdrager
    Welloe

Waarom is mijn reactie nou verwijderd? Zijn post is minstens zo dom.

Bijdrager
    Lexis

Ik snap bovendien ook niet waarom je die telefoon (nu al) zou willen reserveren.

De mentaliteit van tegenwoordig…

Bijdrager
    Pivni Pes

Tsja, ik lig met mijn vrouw hierover behoorlijk in de problemen, afstormend op een breuk.
    Ik sta op mijn streep, dat ik de iPhone 7 wil reserveren, maar zij vindt dat te gek, en wil niet verder gaan dan de iPhone 6
    Wat moet ik hier mee aan?
    Morgen ga ik maar opzoek naar een relatie therapeut.

Bijdrager
    poing

Greed is good;)

Bijdrager
    boerke
    poing op 26 augustus 2011

Greed is good;)

Als je 1 o weglaat uit good klopt het wel

Bijdrager
    bjorngra

Blijkbaar heb ik een vreemde vraag gesteld. Heb het toch wel al twee jaar achterelkaar gedaan. Gereserveerd voor dat hij officieel uit was.

Bijdrager
    bjorngra

Gisteren iPhone 5 gereserveerd bij MM.

Bijdrager
    mvgn

heb je de 5 bij mediamarkt gereserveerd? dat is zeker geen officiƫle reservering. Doen ze daar wel vaker, gewoon je naam op een a4tje zetten en dan houden ze em apart voor je als ie er is.

4 oktober introductie! kan niet wachten.:)

Bijdrager
    bjorngra

Inderdaad op een A4’tje, maar zo heb ik het ook met de iPad2 gedaan en ze bellen netjes het lijstje af. Dus officieel of niet officieel. Wat maakt het uit! :sarcastic:

Bijdrager
    mvgn

Daar geef ik je helemaal gelijk in! Ik wacht nog maar even totdat tmobile begint met reserveringen, ik hoop snel!
    mag ik btw vragen bij welke mm je het ‘gereserveerd’ hebt?

Bijdrager
    bjorngra

Bij MM Roermond.

Maar let op: Ik heb vorig jaar bij de Tshop een reservering van de iPhone 4 gedaan, en bij T-Mobile online. Ik dacht wie niet waagt die niet wint.

Belden ze van de T-Mobile Shop, je iPhone ligt klaar. Ik ernaar toe. “We kunnen je de iPhone niet meegeven”. Huh, hoezo? Je contract is al verlengt. Hadden ze met de online reservering al automatisch het contract verlengt!! Ik heb uiteindelijk naar lang discussiĆ«ren een nieuw contract afgesloten, met nummerbehoud om toch de telefoon mee te krijgen. Nummerbehoud was zoals zo vaak bij TM verkeerd gegaan. Twee maanden dubbel abb. betaald. Uiteindelijk weer na veel telefoontjes de dubbele kosten terug gekregen.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.