16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

iPhone 5 pas in september leverbaar

Bericht persbureau REUTERS:

FLASH: Apple suppliers to start production of next-gen iPhone in July, Aug; begin shipping in Sept – sources
    web • 20-04-11 06:34

Dat wordt dus nog even geduld hebben. Als dit waar is (en Reuters is een heel betrouwbaar persbureau) dan verwacht ik presentatie van iPhone 5 in juni en verkoop vanaf eind september.

Bijdrager
    nebilem

Ik hoop het mijn abo loopt in augustus af. Zou mooi zijn.

Bijdrager

De cyclus is tot nu toe nooit verbroken, dus waarom denkt en zegt iedereen nu ineens van wel? Geloof het zelf niet helemaal..

Bijdrager
    polansky

@martijnvanderhorst

Het is je zeker ontgaan dat er in Japan een ramp heeft plaatsgwvonden die de hele semiconductor industrie getroffen heeft….

Bijdrager
    CMD-Z

en wanneer zou het volgens de ‘cyclus’ dan zijn? zoveel scheelt t toch niet?

Moderator
    Pete.Z

Lijkt mij mooi passen bij de roddels.

Bijdrager
    polansky op 20 april 2011

@martijnvanderhorst

Het is je zeker ontgaan dat er in Japan een ramp heeft plaatsgwvonden die de hele semiconductor industrie getroffen heeft….

Dat is me niet ontgaan, maar nogmaals ik begrijp het niet.
    De iPods komen ook altijd in september, dat is ook nog nooit verschoven, dus ik verwacht ook gewoon niet dat ze de iPhone 5 uit zullen stellen. De iPad is toch ook niet later uitgekomen door die ramp? Toen werd nog gezegd dat, dat niet de problemen waren van de slechte levering.

Bijdrager
    Afroman

Ja, september is nog voor maart. Dus het zal mij ook niks verbazen als de iPods ook vertraagd worden.

Bijdrager
    Welles
    nebilem op 20 april 2011

Ik hoop het mijn abo loopt in augustus af. Zou mooi zijn.

Dat is fijn voor je, maar verder voor niemand ook maar enigzins interessant.
    58.185 OMT-leden. 24 maanden in een tweejarig contract. Elke maand ruim 2400 OMT-leden van wie het abo afloopt. :sealed:

Bijdrager
    sam-105

alsof dit WEL interessant is,
    ja ik weet dat dit dan ook niet interessant is maar ik wou het toch even kwijt…

Bijdrager
    Welles

Bij elk item waarin een eventuele release-maand genoemd wordt is wel iemand die roept: “Oh mooi, dan loopt mijn abo af.” Daar zit ik niet op te wachten, en ik ben vast niet de enige.

Bijdrager
    Diviance1

Ik heb net met T-Mobile gebeld om mijn iPhone 3Gs abonnement op te zeggen. Ik heb hem namelijk gekocht toen die net uit kwam, in juni, en heb een tweejarig contract. Als die dus naar september zou gaan, zou ik een probleem hebben met de iPhone 5, die ik dan graag zou willen kopen, omdat die dan uit zou komen nadat mijn abonnement is afgelopen.

Het grappige is dat de T-Mobile medewerker mij kon beloven dat de iPhone 5 pas in februari uit zou komen en dat ze dit bevestigd hebben gekregen van Apple :’). Deed dit natuurlijk om mij een Sim-only abo af te laten sluiten van een jaar. Dit niet gedaan en contract opgezegd. Ik wacht wel tot de iPhone 5 komt.

Bijdrager
    sam-105
    Welles op 20 april 2011

Bij elk item waarin een eventuele release-maand genoemd wordt is wel iemand die roept: “Oh mooi, dan loopt mijn abo af.” Daar zit ik niet op te wachten, en ik ben vast niet de enige.

je moet je toch ergens druk om kunnen maken he..
    je kan het ook gewoon niet lezen.

OT. ik ben ook wel blij met dit nieuws! wand rond deze tijd loopt mijn abbo ook af:)

Bijdrager
    Dagaloni

Ik ben benieuwd wat Apple gaat doen. Het loopt allemaal een beetje anders. De witte iPhone komt eindelijk, en een paar maanden verder komt de nieuwe iPhone al. Dat zou betekenen dat de Witte iPhone dan doorgaat als het ‘instapmodel’ iPhone zoals nu de 3GS is.

Maar ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen;) De iPhone boeit me niet zoveel meer, meer iOS 5 dat erop gaat draaien:grin:

Bijdrager
    ernst.

Ach mijn abo loopt pas in november af en wetende dat Apple altijd de leukste dingen voor de kerst e.d. bewaart ga ik ervan uit dat ik tegen die tijd voldoende tijd heb om een nieuwe Phone 5 uit te zoeken.:evil:

Bijdrager
    Soulshaker

In september ? In de VS dan wel.
    Tot die fatsoenlijk beschikbaar is in Belgie en Nederland, zijn we wel een paar maand verder.
    Pak november/december

Ik heb mijn iPhone 4 sinds deze week . En heb er totaal geen spijt van.
    Hij doet wat die moet doen .

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.