4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen-B

iPhone 5 oplaadpoort werkt vervelend

Sinds kort kan ik mijn iPhone 5 nog maar heel moeilijk opladen, wat heel irritant is. Als ik de stekker er gewoon insteek, gaat hij niet opladen. Pas als ik heel hard druk of de kabel zachtjes naar boven of beneden buig begint hij pas met opladen, maar als ik hem dan neerleg stopt hij weer met opladen.

Hij lijkt dus nog maar onder bepaalde hoeken contact te maken. Ik moet hem dus in allerlei rare posities neerleggen voordat hij contact maakt, en daar ben ik ’s avonds ongeveer een kwartier mee bezig. Niet heel leuk dus. Het ligt niet aan de kabel, ik heb al 6 verschillende kabels geprobeerd, zowel China troep als het echte Apple spul, maar niks werkt lekker meer. Ligt dus waarschijnlijk aan die poort.

Wat kan ik nu het beste doen? Heb hem sinds afgelopen kerst precies 1 jaar, dus de standaard garantie is er al af denk ik? Is het handig om naar een officiele Apple store te gaan? Ik hoor nog wel eens dat ze daar heel wat kunnen regelen?

Bijdrager
    Domtoren

Ik heb dit ooit eens gehad en toen bleek er een pluisje in de iPhone poort te zitten. Die heb ik er met een tandenstoker voorzichtig uitgepeuterd en toen werkte het weer naar behoren.

Inactief
    Anoniem

Dat wat domtoren zegt zal waarschijnlijk het probleem zijn…

Bijdrager
    Jeroen-B

Inderdaad! Met een afgeslepen tandenstoker een paar kilo stof uit dat kleine gaatje gepeuterd. Bedankt voor de tip!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.