9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mick-23

iPhone 5 online apple store

Hallo,

Zodra de iPhone 5 uit is wil ik hem heel graag kopen, MAAR zonder abonnement.
    Denken jullie dat de kans groot is dat hij ook in de online apple store los te koop is?
    Ik hoop graag wat te horen.

Groetjes,

Mick

Geblokkeerd
    Anoniem

ja je kan hem los kopen.

Bijdrager
    Mick-23

(:
    Dat kon niet met de iPhone 4. Maar dat zou ik wel heel fijn vinden dat ik niet heel moeilijk moet doen om een losse iPhone te kopen

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat kan wel met de iPhone 4

Bijdrager
    Xcode

Wat wil je dan van ons te weten komen? Niemand weet het, maar zoals al wordt aangegeven is de iPhone 4 op dit moment simlock-vrij te koop in Nederland. Zelfs in de online Apple Store.

Bijdrager
    1984

Je nieuwe iPhone. Rechtstreeks van Apple en direct klaar voor gebruik.

Als je je iPhone koopt bij de Apple Online Store, ontvang je deze ontgrendeld. Je kunt je dus aanmelden voor een abonnement bij de netwerkaanbieder van je keuze en op elk gewenst moment overstappen naar een andere aanbieder.
    http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_iphone/family/iphone/select?mco=MjU1NTYyNDA

Bijdrager
    Mick-23

Nou, ik bedoel. Omdat de iPhone 4 te koop is in de online apple store in NL. Ik heb een abonnement die nog lang niet afgelopen is, maar ik wil wel de iPhone 5 kopen, maar dan los. Is de kans groot dat de iPhone 5 ook online komt te staan?

Bijdrager
    IBram15

Waarschijnlijk wel, maar alleen Apple weet dat zeker, zoals altijd.
    Maar reken er wel op dat Nederland waarschijnlijk niet bij de eerste landen zal zitten, er kan nog wel een maandje/paar maandjes tussen zitten.

Bijdrager
    Mick-23

Hmm, is wel te verwachten dat de iPhone wel wat later in NL komt…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.