8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    sam_9820

iPhone 5 lichtning connector werkt slecht.

Hoi

Ik heb een iPhone 5 van 1 jaar oud maar nu begint de lichtning connector te mankeren.
    Mijn iPhone laat nog op maar als ik hem een klein beetje verleg dan stopt hij met opladen.
    Ik dacht eerst dat het mijn kabel was maar na een nieuwe aankoop had ik nog steeds hetzelfde probleem.
    Ik heb nog garantie en wil graag met mijn iPhone naar de appel store gaan in Amsterdam.
    Mijn vraag is of mijn iPhone dan binnen moet voor reparatie of doen ze het ter plekke want ik kom van Belgiƫ.

Bedankt

Bijdrager
    Robbie122

Ik had precies hetzelfde, er zat heel veel stof in mijn connector.
    Toen ik dit eruit had gehaald werkte het weer goed.

Bijdrager
    sam_9820

Robbie hoe heb je dit gedaan?

Bijdrager
    Demon Hunter

Ik had ook hetzelfde probleem, ook stof in de connector, waardoor laden niet meer lukte. Ik heb het stof er voorzichtig uitgepiekerd met de sim tray opener.

Sleutelbeheerder
    Night

Inderdaad handig puntje. Zou dus ook met een kleine horlogeschroevendraaier kunnen. En hopen dat je niets beschadigd.

Bijdrager
    Chorro

Dat heb ik vrij regelmatig met m’n iPhone 5. Beetje perslucht en je kunt weer een paar weken probleemloos laden. Ik heb daar ooit eens de store in A’dam over gebeld, maar zij zeiden dat als ik langs zou komen zij ook niets meer dan de boel schoonblazen zouden doen en dat het dus geen zin heeft om hiervoor langs te komen.

Bijdrager
    ronvanhamond

Let op: NOOIT met metaal gaan lopen roeren in het contactpunt. Hiermee kun je vrij makkelijk een beschadiging veroorzaken. Ik zou dit met een een houten prikker of tandenstoker doen.

Bijdrager
    sam_9820

Hoi, het is mij gelukt. Ik heb er bijna een hele stofbal uitgepeuterd.
    Bedankt voor de hulp

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.