5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    timmiex

iPhone 5 krassen

Hallo iedereen,

Ik heb nu ongeveer een maand een iPhone 5 en ik ben er zeer tevreden mee!
    Het enige probleem is dat mijn scherm nu eigelijk al onder de krassen zit, dit terwijl ik er heel voorzichtig mee doe en er altijd een case omheen heb die ook de voorkant beschermt zodat je hem plat op tafel kan leggen. ook doe ik mijn iphone nooit met iets anders samen in mijn broekzak… ik heb dus echt geen idee hoe dit kan komen. Mijn vader heeft een iPhone 4S en daar zit na bijna een jaar nog geen krasje op. Is er misschien iets fout aan mijn iPhone 5? zou ik hier mee naar apple kunnen gaan?

Ik heb de iPhone 5 simlock vrij in de online apple store gekocht.

Alvast Bedankt,

Tim

Bijdrager
    MacAnarie

Nee, valt onder gebruikssporen. Bij veel jeans zit er in de rechter broekzak nog een klein zakje, deze zit vaak vast met onder andere popnagels. Wellicht goed om op te letten? Misschien raak je die soms. Beter had je er direct een screen protector opgeplakt om dit te voorkomen. Men zegt dat de kleuren en scherpte minder zou worden, persoonlijk nooit iets van gemerkt.

Bijdrager
    timmiex

Ik heb mijn iPhone altijd in mijn linker broekzak. en als ik er een screenprotector op die zitten er altijd lucht belletjes tussen.

Inactief
    Anoniem

Ben je linksdragend?:mrgreen:

Moderator
    Pete.Z

Ik heb ook al wat krassen en deuken in en op mijn iPhone 5, net als ik ze had bij mijn iPhone, iPhone 3 en alle andere telefoons daarvoor.
    Gebruikssporen, heet dat…..

Wil je het echt voorkomen is je enige alternatief een hoes die de telefoon altijd rondom beschermd, en dan bij voorkeur nog in combinatie met een screenprotector.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.