5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    elwizzy

Waar iPhone 5 in België kopen?

Dag allemaal,

Ik heb beslist om mijn huidige smartphone te verkopen en een iPhone 5 te kopen.
    In België komt hij op vrijdag 28 september uit, maar de kans is klein dat ik hem dan al te pakken krijg.

Waar heb ik volgens jullie de beste kans om er eentje te pakken te krijgen (ikzelf ben van Willebroek)?

Mercikes.

Bijdrager
    baziel

Ik ga vrijdag bij de Switch op Antwerpen Meir gaan zien. En alst daar nie lukt zsm online bestellen..
    Bij mobistar en easy-m worden lijsten bijgehouden en als je nu zou reserveren dan zal het waarschijnlijk nog even duren. Dit itt de switchshops.

Bijdrager
    Basket Case

Direct ’s ochtends vanaf het moment dat het mogelijk is online bestellen bij Apple; binnen enkele dagen netjes thuis bezorgd.

Per se op dag zelf:
    Zorgen dat je bij een willekeurige Apple Reseller als eerste in de rij staat op het tijdstip dat ze openen.

Naar Amsterdam reizen om daar voor 08.00 uur in de rij te staan bij de Apple Store.

Bijdrager
    Bostie

Ik denk dat je bij Mobistar nog het verst gaat geraken…
    Dixit de site van Switch:
    “Switch heeft tot op heden van Apple nog geen bericht gekregen over levertermijn en aantallen. Wij houden je via onze website op de hoogte. Het is momenteel niet mogelijk om bij Switch een iPhone 5 te reserveren.”

Bijdrager
    elwizzy

Heb precies toch niet veel goesting om in de rij te gaan staan :slant:
    Daarbij een paar dagen wachten is nu ook geen ramp.

Wordt de iPhone verkocht in de Mediamarkt, Saturn, Krëfel,… en consoorten?
    Misschien is er hier meer kans omdat het toch grotere winkels zijn?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.