11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    donker01

Iphone 5 kapot

Ik heb een iphone 5, met IOS 7 beta 3 (legaal), maar sinds vanmiddag heb ik opeens een zwart scherm? Mijn itunes herkent de telefoon niet, en omdat mijn sleep button kapot is, krijg ik hem niet in dfu mode (ook omdat mijn telefoon de telefoon niet vindt).

Wat te doen?

Bijdrager
    GrannySmith

Accepteren dat je met een beta bent gaan klooien terwijl dat wellicht een telefoon was die je niet kon missen?

Inactief
    Anoniem

Ik zou het op de developer forums van Apple vragen, wanneer die weer werken.

Bijdrager
    Niels

Naar Apple gaan, als je developer bent hebt je nog steeds recht op hardware ondersteuning.

Aan alle zeikerds (GrannySmith; dit is nu al je zoveelste schreeuw om aandacht) op dit forum: als je niets nuttigs hebt te melden, houdt dan lekker je bek. Iemand komt hier voor hulp en aan dat gezeik dat hij beter had moeten weten, heeft hij niets. Daarnaast geeft hij aan dat hij de beta legaal heeft draaien, dus ik neem aan dat hij voor dat geld ook iets ontwikkelt (heeft). Ik heb zelf ook iOS 7 draaien en ben sinds kort een App aan het ontwikkelen en deze staat bij lange na niet in de App Store. Dus ben ik nu ook een ongeduldig persoon en is het mijn eigen schuld als mijn iPhone defect raakt, NEE!!

Sleutelbeheerder
    Night

Mij lijkt het altijd slimmer om bij updates eerst voor goed werkende hardware te zorgen. Zeker als je developper bent, lijkt het me zaak dat je dan bij bugs zeker weet dat het niet aan je faulty hardware ligt. Maar ja, dat is mosterd na de maaltijd.

Maar goed, een iPhone 5 valt hoogstwaarschijnlijk nog ruim binnen de garantietermijn, dus ermee naar Apple en ‘m laten repareren. Kun je daarna verder kijken.

Bijdrager
    Marvp0wner

Ik heb ook een Iphone 5 IOS7 beta 3 (illegaal). Het is me ook 1x overkomen dat mijn iphone niet meer reageerde als behoren met tevens een zwart scherm. Mijn Iphone deed het weer na het in Dfu-mode te zetten en weer uit Dfu-mode te halen. Zo heb ik dit opgelost. Dus als het je helemaal niet lukt dan adviseer ik je om je sleep button te repareren.

Bijdrager
    GrannySmith

Aan alle zeikerds (GrannySmith; dit is nu al je zoveelste schreeuw om aandacht) op dit forum: als je niets nuttigs hebt te melden, houdt dan lekker je…

.
    Beetje last van de warmte? Daardoor een kort lontje?

Dit helpt:

Bijdrager
    frenkel lennart

Inmiddels verwijdert, ….

Groeten
    Frenk!!

Bijdrager
    nicj56

Volgens mij mag dit niet op OMT…

Bijdrager
    frenkel lennart

O is dat zo?, hoe haal ik dat bericht weer weg dan?…..;!

Bijdrager
    nicj56

Kijk even in de regels, ik ken ze niet uit me koppie..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.