15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Tuur Tisseghem

iPhone 5 IOS 7

IOS 7 gedownload alles werkt goed.
    Maar twee uur daarna werkt mijn touchscreen niet meer?

Iemand een idee hoe dit komt?

Help!

Inactief
    Anoniem

Zou ’t misschien zijn omdat het een beta is die je installeert??!!!:o

Bijdrager
    Applebvv

ff home button en power button tegelijk ingedrukt houden tot de iphone uitvalt en m dan weer opstarten…..

Ben je dev?

Bijdrager
    Koetjesreep

Natuurlijk is het geen dev. Die had deze vraag wel op devforums.apple.com gesteld. Aan de hand van het niveau van zijn stukjes tekst, schat ik hem op 17.

Bijdrager
    Steve-vp

Aangezien het een beta is, zitten er idd nog wel een aantal bugs.
    Ik merk bij deze beta2 bij mijn iPhone 4 meer van dat zulk problemen met het touch screen.

Nu ik had net hetzelfde probleem, enkel de home, aan/uit en men geluidslock werkten nog en af en toe ging men scherm over naar het apple logo.
    Kwestie is van niet te panikeren bij dit soort ‘bugs’ in de beta en je gsm de tijd te geven, het is bij mij nu weer netjes goed gekomen zonder iets te doen.

Blijft het echter wel je probleem, dan kan je altijd restoren zoals de hierboven genoemde methode of via iTunes etc.

@Koetjesreep

Hij mag al dan niet een developer zijn, en oké als hij geen developer is en panikeert, en dan denk jij dan moest ie het maar niet installeren, bla bla zulke verhalen kennen we wel, hij zit wel met een vraag en je kan beter een nuttige reactie plaatsen die dan tenminste helpt..:)

Bijdrager
    Niels

@Steve-vp: +1
    Ik heb het gevoel dat het forum tegenwoordig meer wordt gebruikt om mensen af te zeiken, dan om daadwerkelijk hulp/tips te bieden:(

Bijdrager
    _Jan_

Heb ik ook al een paar keer gehad, een restart hielp niet. Alleen de knoppen deden het nog. Uiteindelijk opgelost door Siri te starten en een willekeurige App te openen. Hierna deed het touchscreen het weer.

Bijdrager
    remcoa7x

@NielsDam en @steve-vp : hehe, eindelijk mensen die het met me eens zijn
    ik erger me de laatste maanden geel en groen aan mensen die ‘grappige’ antwoorden geven en anderen af lopen te zeiken
    naar mijn weten is zo’n forum toch opgericht om ofwel leuke gesprekken te hebben, ofwel nuttige tips en antwoorden te geven.
    Kan het mis hebben, mocht dat zo zijn dan hoor ik het graag!

Bijdrager
    Evertson

Remcoa7x

Ben het helemaal met je eens

Heb hetzelfde ook al eens meegemaakt. Ik durf niks meer te vragen. Je mag geen zoek- of vraagfouten maken etc.

Bijdrager
    Koetjesreep

Je mag alles vragen, alleen de beta’s van Apple zijn voorbehouden aan developers. Daar mag je er ook alleen vragen over stellen op de devforums van Apple. Kwestie van je gezond verstand gebruiken. Daar moet je dus geen andere zaken bij halen.

Bijdrager
    Pivni Pes
    Koetjesreep op 07 juli 2013

Je mag alles vragen, alleen de beta’s van Apple zijn voorbehouden aan developers. Daar mag je er ook alleen vragen over stellen op de devforums van Apple. Kwestie van je gezond verstand gebruiken. Daar moet je dus geen andere zaken bij halen.

Of dat je gelijk heb of niet, betekend niet dat je onfatsoenlijk je eigen moet gedragen en iemand extra hard in zijn ballen te schoppen.
    Lees dat stuk je wat je geschreven heb eens terug, dan hoop ik toch wel dat je zelf in ziet dat je reactie niet echt normaal was.

En zoals een aantal mensen al aan geven is het inderdaad zo dat de reactie van en aantal (vooral vaste) gebruikers niet fijn zijn.
    Mensen hebben niet in de gaten dat je ook niet hoeft te reageren, wellicht is de druk bij een aantal mensen erg hoog omdat ze niet veel anders om handen hebben of dat ze in een groen blaadje willen komen om moderator te worden.

@TS
    Ik heb een telefoon die over was, daarop heb ik ios7 geïnstalleerd (ik ben ook geen developer), ik zou niet ios7 op een toestel zetten als dit ook werkelijk je gebruiks toestel is.

Bijdrager
    remcoa7x

@koetjesreep dit is echt niet alleen bij vragen over iOS 7, ik merk het de laatste tijd steeds vaker
    ook bij mijn eigen vragen die ik stel komen geregeld antwoorden die kort door de bocht of ronduit belachelijk zijn
    Soms heb ik het idee dat je hier als ‘leek’ al helemaal niks meer kan vragen omdat de vaste gebruikers zich
    irriteren aan dit soort gebruikers.

@Tuur
    Tisseghem
    Ik heb zelf als non-developer ook iOS 7 beta 1 gehad op mijn huidige iPhone 5, ben uiteindelijk weer terug gegaan dankzij
    de boohoo bang maak verhalen hier op OMT, maar ik zou toch zelf ook aan raden om het niet te doen als het je gebruikstoestel is

Inactief
    Anoniem

@remcoa7x: Een van de zaken waar sommigen zich hier aan ergeren is het gebruik van onduidelijk Nederlands. Een duidelijk geformuleerde vraag, met correcte interpunctie is erg belangrijk. Wanneer iemand een vraag neerplempt zonder die terug te lezen en controleert op fouten kom je gewoon niet serieus over. Een typefout kan gebeuren, maar wanneer je een vraag tig keer moet lezen, is het moeilijk om daar serieus op te reageren.

De kinderachtige reacties hierop zijn natuurlijk niet goed te praten en beneden alle peil.

Bijdrager
    pangeran

Waar ik me vooral aan stoor is dat het lijkt dat mensen hier vragen stellen en verwachten dat andere forumleden dit voor hun oplossen zonder dat ze er zelf moeite voor doen. Natuurlijk kan het zijn dat iemand al van alles heeft geprobeerd en er dan niet uitkomt, maar zet dat in je bericht erbij. Dit is voor de andere forumleden ook handig om te weten. Nogmaals hier vragen stellen is prima, maar toon wel een beetje eigen initiatief.

Bijdrager
    Ni3l55
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.