6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Tomac5

iPhone 5 iOS 6 batterij probleem

Ik heb sinds zaterdag last van een batterij die het voorheen prima deed, maar nu in 2 uur tijd 40% van zijn vulling kwijt is.
    (iPhone 5, iOS 6.1.4). Ik heb geen nieuwe apps geinstalleerd, enkel updates uitgevoerd van reeds geinstalleerde apps vanuit de App Store.
    Wat is jullie advies? Back up maken en iOS 7 erop? Die ontweek ik bewust nog even, ivm iMessage issues, accu problemen e.a.

Bijdrager
    Tomac5

Dank.
    Ik ken al die tips, veel gebruik ik zelf ook. Het rare is dat de iPhone vanzelf van de één op de andere dag besluit nog maar een halve dag op 1 accu mee te zullen gaan. Moet haast een bug zijn.

Bijdrager
    Glime

Een echte energie-slurper is persoonlijke hotspot, staat die uit?

Instellingen > Persoonlijke hotspot

Bijdrager
    Tomac5

Yep, staat uit. had ook wifi en bluetooth uitgezet om te kijken hoe dat zou gaan. (Helderheid scherm staat standaar op 35% ofzo).
    Om 07.30 uur vd lader gehaald, om 13.00 uur zat ik op 16% batterij. Beetje whatsapp, weinig facebook, niet gebeld.
    Heb nu iOS 7 erop gezet, hopen dat de accu zich weer braaf zal gedragen

Bijdrager
    MauritsBD

Ik heb trouwens ook standaard een mobiele oplader van Duracell in mijn tas zitten. Daarmee laad ik mijn iPhone nog eens 60% mee op:) Werkt ook prima, kost volgens mij rond de 40 euro maar is het geld zeker waard!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.