10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    LoveBug356

iPhone 5 in Belgie

Hallo,

Bij Telenet[1] in Belgie zijn de prijzen gemiddeld veel duurder (200 + 45 euro/maand) dan een gelijkaardige formule bij T Mobile in Nederland (200 + 25 euro/maand).

Zijn er mensen die al betere formules hebben gezien in Belgie? Ideaal zou ik vinden dat er ook een maandelijkse prijs is van rond de 25 euro / maand.

[1] http://telenet.be/3221/nl/thuis/mobiel/gsm-kiezen/apple

Bijdrager
    Yggdrasil

Koop je toestel los (zoals ik dat in het verleden altijd deed) en neem dan een prepaid abonnement bij bv. Mobile Vikings.

Ik betaal één keer 629 euro voor het toestel en nu 15 euro/maand voor 2GB internet, 1000 sms’en (+1000), 60 min. gratis naar andere Vikings per dag.

Bijdrager
    Shmoo

Wow mooie deal Gratis naar Noorwegen bellen..

Bijdrager
    jgmkoster

Dan zou ik de prijzen van T-mobile nog maar een keertje bekijken, want zo goedkoop is het niet.
    Het begint bij 37,50 per maand + 330 voor het toestel voor slechts 75 belminuten, 1gig internet en ‘onbeperkt’ smsen.

Bijdrager
    Spongebob

ik vind het in ieder geval wel meevallen bij telenet. Ik ben een veelbeller (tussen 15 en 20 uren per maand) en dan is ikong goed te doen. (75€ per maand, maar dan heb je wel 2000 belminuten, 10.000 smsjes en 2Gb die je per maand mag verstouwen (omzeggens unlimited dus). Is gelijk aan de Kong van 50,00 € (maar dan 1Gb méér). Met andere woorden: je betaalt 25 euro per maand voor de iphone5/16GB+49€ éénmalig (149€bij een 32GB overigens). Je betaalt dus bij een 24maandencontract dus 24x25€=600€+49€= 649€. Ik heb meteen 2 toestelletjes bestelt.

Bijdrager
    Yggdrasil
    Shmoo op 21 september 2012

Je reactie slaat nergens op.

Bijdrager
    iNicky
    Shmoo op 21 september 2012

Je reactie slaat nergens op.

Dan begrijp je er helemaal niets van of kun je niet lezen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Nee Nicky, ik vind Shmoo zijn grap gewoon te flauw. Lezen is voor mij geen probleem.

Bijdrager
    iNicky

Ok, maar zeg dan dat je het maar een flauw grapje vindt. Nu lijkt het net of je het grapje niet snapt.

Bijdrager
    CorMac
    Yggdrasil op 21 september 2012

Koop je toestel los (zoals ik dat in het verleden altijd deed) en neem dan een prepaid abonnement bij bv. Mobile Vikings.

Ik betaal één keer 629 euro voor het toestel en nu 15 euro/maand voor 2GB internet, 1000 sms\’en (+1000), 60 min. gratis naar andere Vikings per dag.

Hoe kom jij aan 629?:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.