28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    jvers

iPhone 5 in april 2012 bij KPN?

Hallo iedereen,

M’n vriendin heeft afgelopen week gebeld naar KPN om advies te vragen om een nieuw abbonnement af te sluiten. Ze wilde graag de nieuwe Iphone 4s. Echter vertelde de werknemer van KPN haar dat ze misschien beter kon wachten want in April 2012 verwachten ze de Iphone 5 binnen te krijgen! Mijn vraag is of iemand anders ook dit verhaal heeft gehoord of gelezen?

Bijdrager
    Michaeldw

gaaaap

Bijdrager
    jvers
    Michaeldw op 25 oktober 2011

gaaaap

Als je niks te melden hebt… doe dat dan ook niet..

Bijdrager
    Hansi2124

iPhone 4S is net uit.
    De geruchten over een iPhone 5 zoals jij het hoorde zijn dus nogal erg voorbarig om het zo maar uit te drukken en niet serieus te nemen……

Moderator
    Mac Daddy

Apple is enorm goed in alles geheim houden. Het lijkt mij daarom erg sterk dat een verkoper van de KPN nu al weet dat de iPhone 5 in april komt. Zij weet net zoveel al elk andere persoon die niet bij Apple werkt en zelfs die medewerkers weten niet alles.
    Daarbij zijn de voorgaande iPhones altijd in juli uitgekomen, behalve de laatste (4S) dus. De 4S is nog niet eens te koop hier in Nederland.
    Je moet je ook niet te veel laten leiden door de naam. De 4S is gewoon dé nieuwe iPhone die vele malen sneller is dan zijn voorganger. Het is en blijft een topproduct.

Wat ik niet weet, maar wel geld op durf te gokken is dat Apple nu bezig is met de opvolger van de 4S.

Bijdrager
    jvers

Het leek me ook al erg raar. Maar wat zou de reden van KPN zijn om dit soort geruchten te verspreiden? Te kort aan voorraad (Wat ze nu al weten) van de 4s. Of gewoon een medewerker die grappig denkt te zijn?

Bijdrager
    Ravaso

Nee hoor het is geen gerucht…
    De iPhone 5 gaat er zeker komen volgend jaar.. maar of dat april is.. :confused:

Ik zou eigenlijk even wachten.. want in 2013 wordt de de iPhone 5s verwacht…
    En die is echt stukken beter en sneller dan de iPhone 5

Maar in 2014 komt er een iPhone 6 dus als je even geduld hebt zou ik daarvoor gaan..
    Etc. etc.etc……:evil:

Bijdrager
    jvers

Zelf heb ik geen haast hoor. Heb de iPhone 4 en die voldoet prima. Wachten doe ik niet:) Abbonement van mij is pas in augustus afgelopen

Moderator
    Mac Daddy

Eerlijk gezegd denk ik persoonlijk dat er niet een iPhone 5 komt. De 4S is namelijk de 5e en ik denk dat de volgende iPhone 6 gaat heten. Dit is slechts mijn mening en dus niet een gerucht of nieuws.:wink:

Bijdrager
    Ravaso
    Mac op 25 oktober 2011

Eerlijk gezegd denk ik persoonlijk dat er niet een iPhone 5 komt. De 4S is namelijk de 5e :

Ja als je het zo bekijkt wel ja.. we missen er eentje :confused:
    Misschien komt die nog wel uit..

1- iPhone 2G
    2- iPhone 3G
    3- iPhone 3Gs
    4- iPhone 4
    5- iPhone 4s
    6- ……………

Moderator
    Mac Daddy

De eerste iPhone heette overigens gewoon iPhone. Dat 2G heeft Apple er nooit achter geplakt. 3G stond voor de internet snelheid die de 2e (3G) en 3e (3Gs) generatie wel hadden.

Bijdrager
    App69

Haha

Bijdrager
    cids

KPN heeft gelijk, ik kan dit bevestigen, 1 april 2012…

Bijdrager
    Toine van rijthoven

April 2012, dat is nog ca 7 maanden…
    Kunnen we dan niet beter wachten op de iPhone 6 in april 2013 of de iPhone 7 in april 2014??
    Geheid dat die telefoons nieuwe en betere features hebben..

Koop gewoon wat je wilt kopen op het moment dat je het nodig hebt, een dag na aanschaf is alles toch al weer verouderd..;-)

Bijdrager
    jvers
    cids op 25 oktober 2011

KPN heeft gelijk, ik kan dit bevestigen, 1 april 2012…

Ja en ik kreeg net nog een mailtje van Steve….:evil:

Bijdrager
    BJVR

Dat 2G heeft Apple er nooit achter geplakt.

Dat waren nog eens tijden!!!

Hoe VET cool was je met een iPhone (die ik nog steeds gebruik:oops: )
    Nu ben je denk ik toch allemaal net ietsje minder cool als je een type GSI hebt..

Beetje een Johnny’s & Anita’s telefoon, spoiler-tjes, rally-front en raceventielen en maar stoer doen de hele dag met Gratis sms’en, vroeger was je cool als je gewoon 500,- af deed tikken bij KPN voor je SMS bundel dat was je iemand! :sarcastic:

Bijdrager
    appievanr

Ja, en ik zal wachten dat de idééén bij Apple op zijn voor een iPhone en hem dan kopen.:sick:

Bijdrager
    cids

1 april 2013 komt de iPhone 6 bij KPN…

Bijdrager
    nebilem

Maar hoe dan? Jouw vriendin belt en een medewerker zegt dat ze beter kan wachten tot April?

Ik zou diegene op staande voet ontslaan!

Bijdrager
    dragonflyer

Heb net zelf met Hi/KPN gebeld.
    Dit i.v.m. het aflopen van mijn abonnement.
    Nu ik ook graag overstappen op de 4s en kreeg i.d.d. ook de melding dat de nieuw iPhone 5 in april 2012 zal uitkomen. De 4s is maar en upgrade van de 4 en ik kon wel 6mnd verlengen en dan in april de echte nieuwe 5 nemen.
    Volgens de medewerker kon je op internet hier al iets van vinden.

Best wel vreemd dat ze dit zo melden daar bij KPN.

Als ik wel de 4s wil zal dit zeker nog drie weken duren i.v.m. de beperkte voorraad.

Zal er in april 2012 dan alweer en echt nieuw design en dus de 5 uitkomen?

Bijdrager
    jvers
    dragonflyer op 29 oktober 2011

Heb net zelf met Hi/KPN gebeld.

Dit i.v.m. het aflopen van mijn abonnement.

Nu ik ook graag …….

Zelfde verhaal idd…

Bijdrager
    dragonflyer

idd zelfde verhaal.
    Maar niemand die het kan verklaren hier?

Wat heeft je vriendin gedaan?

Bijdrager
    jvers

idd zelfde verhaal.

Maar niemand die het kan verklaren hier?

Wat heeft je vriendin gedaan?
    Ik heb gezegd niet intrappen. Maar als ze het beloven en je hebt het zwart op wit!!!! Gewoon doen!

Bijdrager
    dragonflyer

Niet intrappen zeg je.
    Maar wat zal dan de reden zijn?
    Dat je je huidige abonnement een half jaar verlengd zullen ze wel niet heel rijk van worden.
    Als ze je een nieuwe 4s aansmeren met een leuk abonnement levert het ze waarschijnlijk veel meer op.

Dus ik blijf het een vreemd verhaal vinden.

Bijdrager
    jvers

Niet intrappen zeg je.

Maar wat zal dan de reden zijn?

Dat is waar ach als ze het beloven dan gewoon doen!

Inactief
    Anoniem

Zo vertelde Vodafone mij vorige maand ook dat de iPhone 4S pas volgend jaar in Nederland beschikbaar zou zijn. De providers doen er alles aan om je abonnement te verlengen, met de nieuwe voorwaarden.

Bijdrager
    ArendQ

Natuurlijk komt er volgend jaar een nieuwe iPhone. Maar of dat april is, geen idee. Dat weten ze bij Apple zelf nu ook nog niet. Ze kijken altijd naar de verkoopcijfers. Als er genoeg verkocht zijn komen ze met het nieuwe model. En reken maar dat ze daar al in een ver gevorderd stadium mee zijn. Misschien is er zelfs al een demo versie van. Kijk maar naar de tv’s. Iedereen moest een full hdtv kopen want daar zijn de televisiemaatschappijen allemaal mee bezig. Massaal gekocht en wat doen ze, ze komen met een 3D tv. Dat viel wel heel erg op. Genoeg iPhone 4s verkocht gooi maar in de kast want iPhone 5 is klaar. En zo blijft het maar doorgaan. iPhone 4 was vanaf 30 juli 2010 in Nederland en België beschikbaar en nu de iPhone 4s. De 3G een jaar eerder. Dus ja hij komt volgend jaar alleen wanneer is niet bekend. Ik wacht ook liever op de volgende dan dat ik de 4s aanschaf. Ze zijn al duur zat en zoveel verschil zit er nou ook weer niet in.

Bijdrager
    juwlez

De echte reden –> een provider heeft gem. 18 maanden nodig voordat die alle kosten eruit heeft gehaald van jou als klant. Dus toestel, netwerk kosten etc etc etc. Op het moment dat je abonnement dus bijna afloopt of al afgelopen is, dat zijn pas maanden waar een provider geld mee verdient. Hij hoeft niets meer te leveren (ja oké wel het netwerk maar die kosten heeft ie er na gem. 18 maanden uit), alle kortingen zijn al gestopt en betalen maar!

Dat is de reden dat KPN stimuleert dat klanten hun abonnement langer houden (als het ware een sim-only zonder een sim-only abo). En daarom is de verleng termijn van KPN naar 2 maanden gegaan. (Just like Tmobile en VF etc. , hoewel laatst genoemde weer 4 maanden hanteert).

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.