30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 40)
  • Q:
    Bijdrager
    KSHMR

iPhone 5 iCloud lock

Beste

ik heb een iPhone 5 met Cloud lock

nu heb ik de e-mail van de iCloud te weten gekomen van de eigenaar maar die weet het paswoord niet meer ik probeerde het paswoord te veranderen maar moet de telefoonnummer ingeven van de persoon die persoon heeft het telefoonnummer niet meer sinds 2016 en weet deze dus ook niet meer kan ik bij Apple aankloppen voor meer info want die persoon van wie de iPhone 5 was is niet meer in de buurt doordat die gemigreerd is naar Australië.

Bijdrager
    GoeieDag

Nou, jammer dan.

Bijdrager
    Olieboer

zo dat is een ingewikkelde zin….

Ik denk niet dat je het nog voor elkaar krijgt deze telefoon te unlocken.

Bijdrager
    KSHMR

Ja ik dacht het al want de iPhone is van Een meisje die ik kende maar die is nu echt wel weg uit mijn leven doordat ze gemigreerd is naar Australië ik heb de iPhone in mijn bezit zodus

Bijdrager
    McPim

Alsof je geen contact met iemand in Australië kunt maken om even te vragen of ze ‘m uit haar Apple ID verwijdert. Als ze in Appelscha woonde was het wel gelukt..? Vaag verhaal.

Bijdrager
    KSHMR

Ik heb het gedaan maar het telefoonnummer van het Apple id om in te loggen heeft ze niet meer sinds 2016 dus die weet ze niet meer en Telenet heeft het nummer aan iemand anders gegeven dus als ik het wachtwoord wil veranderen heb ik de code nodig die naar dat nummer verzonden is ingeven maar dat nummer is nu van iemand vreemd en ik weet niet wie

Bijdrager
    McPim

Als je deze stappen volgt heb je geen telefoonnummer nodig? Dat kan zij doen. Als ze haar password van haar Apple ID niet meer weet (raar..) houdt het wel op denk ik.

Bijdrager
    KSHMR

De iPhone is al gelockt doordat die gewist is door Steffi (eigenaares)ik heb de e-mail de gegevens behalve het oude gsm nummer die heeft niemand meer

Bijdrager
    McPim

Dat is nu wel duidelijk, dat het nummer er niet meer is. De vraag is waarom zij de iPhone niet kan verwijderen in haar iCloud account?

Bijdrager
    KSHMR

Omdat ze geen Apple meer heeft ze is sinds de iPhone 5 in 2016 naar Samsung overgestapt en heeft dan een nieuw nummer. En sindsdien heeft ze haar iCloud niet meer gebruikt en de iPhone ook niet

Bijdrager
    McPim

Ze kan online inloggen met haar Apple ID op iCloud.com?

Bijdrager
    KSHMR

Het wachtwoord dat zij geeft is niet juist en verder weet ze ook geen wat het wel kan zijn en bij het opnieuw instellen ervan vraagt die naar het gsm nummer maar die is er niet meer

Bijdrager
    KSHMR

Bijdrager
    McPim

Ok, dan is het helaas terug naar de eerste reactie 😉.

Bijdrager
    KSHMR

Oké toch bedankt

Bijdrager
    McPim

(ik ben toch nieuwsgierig: lag die iPhone 4 jaar in een kast ofzo…?)

Bijdrager
    KSHMR

Ja ze heeft die iPhone in een kast gelegd en uitgeschakeld  in 2016 en sindsdien er niet meer naar omgekeken of eraangeweest toen ze verhuisde heeft ze die teruggevonden en aan mij gegeven omdat zie die niet meer nodig heeft en ook als een soort afscheidscadeau maar nu met die iCloud lock kan ik er Nieks meer mee buiten ernaar kijken en Nieks meer  doen

Bijdrager
    McPim

Ahh, dat is wel een beetje 😢.

Bijdrager
    KSHMR

Want ik kan bevoorbeeld wel op het mailadres van het meisje maar daar staat het nummer niet in wel de geboortedatum  maar zonder het gsm nummer heb ik Nieks

Moderator
    Pete.Z

Maar weet zij dat nummer niet meer? Geen familie of vrienden die dat nummer nog ergens bewaard hebben?

Bijdrager
    KSHMR

Neen ze heeft enkel nog een moeder al de rest overleden/ nooit geen contact mee gehad

Bijdrager
    McPim

Pete.Z op 18 februari 2020 om 21:22
    … of vrienden … ?

?

Bijdrager
    KSHMR

Neen want de vrienden hebben die gewist sinds 2016 toen ze een nieuwe had en echt niemand van haar vrienden,kennissen weet van iets.

Bijdrager
    GoeieDag

Overigens, voor de meelezers, laat dit goed zien waarom je meerdere telefoonnummers moet opgeven in je Apple ID/iCloud account. Van je partner, én je moeder, én je vast telefoon, om een voorbeeld te geven.

Bijdrager
    Shmoo

Wat een onzin allemaal, en dat voor een telefoon van 35,- zonde van alle energie.

Bijdrager
    KSHMR

1. Die gsm heeft veel emotionele waard Ever is het laatste wat ik van haar ooit gekregen heb voor haar vertrek naar Australië.

2. En als ik het Apple id terug heb heb ik ook alle foto’s en filmpje van ons en ons vriendengroepje terug want die staan op de iCloud en heeft een nooit doorgestuurd zodus.

Bijdrager
    McPim

Ach hemel, het wordt steeds verdrietiger 😭. Want zij heeft zelf die foto’s/filmpjes ook allemaal niet meer?

Bijdrager
    KSHMR

Ja inderdaad en neen want als je overstapt van iOS naar Android kon da toen in 2016 nog niet deftig

Bijdrager
    McPim

En ze heeft nooit haar best gedaan in die 4 jaar om die foto’s eens van iCloud te halen?

Bijdrager
    KSHMR

Jawel maar nooit gelukt oftewel een probleem met iOS of met haar Samsung galaxy en die laatste poging was in 2016 zodus

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 40)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.