10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple9

Iphone 5 hold knop reargeert soms niet

Beste Omt’ers,

Sinds 2 dagen is er iets aan de hand met mijn Iphone 5.

Mijn holdknop reageert soms niet. Dit is erg irritant.
    Als hem soms uit stand-by wil halen of op stand-by wil zetten reageert het knopje niet. Als ik het knopje dan een aantal keren indruk reageert hij wel goed.
    Ik heb niet het gevoel dat dit een hardware probleem is. Want aan het knopje voel ik niks.

Dus, mijn holdknop reageert soms/vaak niet. Dit is zeer irritant.
    Hebben jullie hier ook last van?
    En weten jullie misschien een oplossing? Helaas is de Apple store voor mij veel te ver weg…:(

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Yggdrasil

Als het een software probleem is, heb je de iPhone dan al eens in-en uitgeschakeld? Ik had gisteren ook een probleempje en herstarten bood een oplossing!

Bijdrager
    Shmoo

Dit heeft mij geholpen bij een iPod touch 4.

HOME button ipod touch werkt niet meer goed?

Bijdrager
    SanderApple

Ik heb hier al eens een topic over gemaakt. Misschien dat je daar verder komt?

Bijdrager
    Apple9

Beste omt’ers,

Super bedankt voor jullie reacties.
    De hardware reset heb ik geprobeerd. Maar deze werkt niet.

Wat ik wel zie, is dat al jullie oplossingen betrekking hebben op de home button. Bij mij reageert de hold knop niet goed.

Weten jullie een oplossing voor de hold knop?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    karelschapie

Bovenop de iphone zit de LOCK knop, en voorop de iphone onder het scherm zit de HOME button. Jij bedoelde dus de LOCK button?

Bijdrager
    Apple9
    karelschapie op 05 juni 2013

Bovenop de iphone zit de LOCK knop, en voorop de iphone onder het scherm zit de HOME button. Jij bedoelde dus de LOCK button?

Ik bedoel inderdaad de lock button.

Bijdrager
    sjoerdrei

iPhone 5 sleep/wake button

Het is een bekend probleem bij Apple. Doen ze ook niet moeilijk over in de Apple store.

Ik woon in groningen en heb er een dagje Amsterdam van gemaakt.

Maar je hebt drie keuzes:

1: Ga naar Amsterdam maak een afspraak en je weet zeker dat je binnen 10 minuten weer buiten staat met een refurbished iPhone

2: Bel naar Apple geef je creditcard gegevens op en dan wordt er een refurbished iPhone gestuurd en als je die binnen hebt stuur je je oude weer
    terug (creditcard is een soort borg)

3: Ga naar een lokale ARP en vraag daar naar reparatie dan weet je zeker dat je hem 3 weken kwijt bent(ik heb volgens mij ook gehoord dat een ARP
    geen iPhone mogen aan nemen die niet bij hun zijn gekocht)

Ik heb hem gewoon los bij Apple gekocht dus ik had een van deze mogelijkheden.

Als die van jou bij een abbo hoort zou ik even contact opnemen met je aanbieder.

mvg.

Bijdrager
    hen3

Aanvulling op de goede tips van Sjoerdrei:
    Als je gaat voor optie 2, maak voor de zekerheid eerst een back-up en zet, via iTunes het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Als je AppleCare belt zullen ze dat vragen in het kader van de troubleshoot. Heb je dat niet gedaan, dan vragen ze je dat alsnog te doen en weer terug te bellen als je dat gedaan hebt. Hiermee ben je ze al voor en kan de agent al gelijk beginnen met het opzetten van de reparatie.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.