17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Joostjee

iPhone 5 gesmolten na update iOS 7

Hi everybody,

Gister dacht ik eens even te gaan bekijken hoe de nieuwe iOS eruit zag op mijn iPhone 5. Wat bleek, mijn toestel werd ontzettend heet na de update dus ik had hem gelijk maar weer gedowngraded naar iOS 6. Nu kwam ik er vanmorgen achter dat mijn iPhone niet meer zo recht is als dat hij moet zijn. Hij is verbogen en als ik hem nu plat leg kan ik hem heen en weer wippen. Moet ik hiervoor naar Apple of zal dit niet zo veel kwaad kunnen?

Thanks

Bijdrager
    Sam Rijver

Ik zou even wachten tot de nieuwe Apple Store vestiging op de Efteling open is.

Maar mocht je serieus zijn: WTF. Ja daar zou ik weet even mee naar Apple gaan. Hopelijk ben je een heuse developer die wat te zoeken had bij iOS 7.

Bijdrager
    MichMich

Joostjee,

Allereerst betwijfel ik dat dit komt door iOS7. Wanneer de telefoon te heet wordt, schakelt hij zichzelf uit. Ook in iOS7.

Door het installeren van iOS7, kan je geen aanspraak maken op de garantie. Dit wordt duidelijk vermeld bij de download van de firmware.

Bijdrager
    MichMich

En lees dit even.

Bijdrager
    Niels

Ben het er niet toevallig op gaan zitten?

Bijdrager
    larskeee

Was er geen serie van de iPhone 5 die kromtrok? Check

Inactief
    Anoniem

In de auto gelaten bij dit warme weer?

Bijdrager
    Mister_J

Bij mij word m’n iPhone 5 ook erg heet.
    (soms kan je er wel bijna een eitje op bakken, maar dat ben ik niet van plan):P

Ben er achtergekomen dat dit komt als ik de iPhone aan de lader heb en tegelijkertijd de 3G verbinding gebruik. Oa bij het streamen van muziek, streamen van video en het gebruik van de iPhone als persoonlijke hotspot.

Het komt niet door iOS 7 beta, want ik had dit probleem ook al bij iOS 6.

Gelukkig is m’n iPhone 5 niet krom, maar de accu welke zat vast gelijmd in het toestel zit nu los.
    Binnenkort ga ik naar de Apple store om hem om te ruilen.
    En gelukkig heb ik wel garantie met iOS 7 beta:D

Bijdrager
    Absrnd

Ik denk dat het zeker belangrijk is als je naar de Apple storen gaat, de Genius de informatie van deze thread te geven,
    dan ben je gegarandeerd voor een vervangende iPhone 5 !

Bijdrager
    Henk Jan de Bruijn

Vorodat je hem laat zien kun je beter iOS 6 er weer op zetten in ieder geval.

Bijdrager
    MelvinCornelissen
    Mister_J op 19 juni 2013

Bij mij word m’n iPhone 5 ook erg heet.
    (soms kan je er wel bijna een eitje op bakken, maar dat ben ik niet van plan):P

Ben er achtergekomen dat dit komt als ik de iPhone aan de lader heb en tegelijkertijd de 3G verbinding gebruik. Oa bij het streamen van muziek, streamen van video en het gebruik van de iPhone als persoonlijke hotspot.

Het komt niet door iOS 7 beta, want ik had dit probleem ook al bij iOS 6.

Gelukkig is m’n iPhone 5 niet krom, maar de accu welke zat vast gelijmd in het toestel zit nu los.
    Binnenkort ga ik naar de Apple store om hem om te ruilen.
    En gelukkig heb ik wel garantie met iOS 7 beta:D

Haha, dan is er toch niets mis juist?

Ontopic, ik heb nog nergens last van.. Althans, hij wordt niet heter dan met iOS 6.

Bijdrager
    Mich

heb dit probleem met mijn 4S, wordt soms echt ongelofelijk heet dat ik hem niet alleen durf laten. best irritant.

Bijdrager
    defores

En hoe zou het nu kunnen dat een accu overhit?
    – je connector bevat een kabel breuk en hierdoor ontstaat een kortsluiting;
    – je aansluiting van de telefoon is in aanraking geweest met vocht en veroorzaakt kortsluiting;
    – je gebruikt een verkeerde lader;
    – je connector maakt geen goed contact met het aansluit punt;

Software kan geen kortsluiting veroorzaken (iets wat vroeger wel kon).

Bijdrager
    Boike12

Er zit ook verschil tussen de blokjes van een iPad en een iPhone, ik merk dit zelf ook! Als ik met een iPad blokje mijn iPhone oplaad, dan wordt dat blokje heel erg warm, dat is andersom ook zo (iPhone blokje voor iPad)

Bijdrager
    Mister_J
    defores op 20 juni 2013

En hoe zou het nu kunnen dat een accu overhit?
    – je connector bevat een kabel breuk en hierdoor ontstaat een kortsluiting;
    – je aansluiting van de telefoon is in aanraking geweest met vocht en veroorzaakt kortsluiting;
    – je gebruikt een verkeerde lader;
    – je connector maakt geen goed contact met het aansluit punt;

Software kan geen kortsluiting veroorzaken (iets wat vroeger wel kon).

Bij mij is het alleen als ik oplaad en tegelijkertijd 3G gebruik.
    En als 3G niet aanstaan, dan blijf de accu op normale temperatuur opladen.

Alle kabels en laders welke ik gebruik, zijn door Apple geleverd en zijn origineel.
    Had al een nieuwe kabel gehaald, omdat ik eerst dacht dat het daar aan lag.

Bijdrager
    tinus_omt

Software kan natuurlijk wel gemakkelijk het systeem dusdanig belasten dat het veel energie gebruikt en dus warm wordt. Als het dan ook nog eens systeemsoftware is kan het zelfs nog sommige beveiligingen uitschakelen die zorgen dat het probleem niet uit de hand lopen.

Bijdrager
    Joostjee

Na alle reacties gelezen te hebben ga ik binnenkort maar eens even langs bij de Apple Store. Ik houd jullie op de hoogte!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.