30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    JailbreakLover101

iPhone 5 geld waard?

Dag iedereen

Mijn Iphone 5 is op de grond gevallen en is helemaal kapot, het scherm is helemaal kapot en is eraf gevallen dus onmogelijk om te repareren. Ik vroeg me dus af of de onderdelen nog iets waard zijn. Ik denk dat de meeste onderdelen nog werken dus kunnen ze nog wat geld waard zijn? Het lukt me niet om een foto te sturen want mijn internet is te traag om een foto te uploaden sorry daarvoor

Alvast bedankt

Bijdrager
    Pietje13

Absoluut, een nieuw scherm er op en hij is weer als nieuw. Op het moederbord na is ieder onderdeel vervangbaar dus zo lang die niet gebroken is blijft je telefoon geld waard. Uiteraard moet de telefoon wel het van jou zijn en moet je de iCloud lock die er op zit kunnen verwijderen.

Ik schat dat je er een euro of 50-60 voor krijgt op marktplaats.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Pietje13, het probleem is dat de iphone in 2 is opgesplits. Dus de iPhone is open en heel het scherm en het moederbord is kapot. Ik krijg hem dus niet aan. Dus kunnen de onderdelen wat geld waard zijn?

Bijdrager
    Timovanwieren

Behoorlijk knap dat je hem in tweeën hebt gekregen door een val….
    Ik gok dat er weinig waardevol in zit, de twee hoofdcomponenten zijn defect.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Mijn iPhone is van een hoge hoogte gevallen, van een appartement en wat en waar liggen de hoofdcomponenten

Bijdrager
    Shmoo

Gooi dat ding in de prullenbak. Het is een telefoon geen blok goud.

Je gaat toch niet voor 20,- onderdelen lopen verkopen waarvan jijzelf niet eens kunt aantonen of ze nog wel werken. Kom op zeg, morgen koopt een of andere Frits het onderdeel omdat hij geld wilt verdienen aan het feit dat hij handig is met een schroevendraaier en zit jij in de problemen omdat je hem een moederbordje hebt verkocht dat blijkbaar niet 100% in orde was voor 20,-

Voorkom dat soort ellende.

Moderator
    Pete.Z

Zet het ding gewoon met foto op marktplaats, en verkoop hem aan de hoogstbiedende.

Bijdrager
    KarelWillem

Nou, in deze conditie zou ik hem ook gewoon wegswieperen.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Alle onderdelen werken nog behalve het moederbord en Shmoo je zegt dat het geen blok goud is. Ps er zit een beetje goud in elke gsm

Bijdrager
    KarelWillem

Het scherm is kapot, het moederbord is kapot en je krijgt hem niet meer aan.

Hoe kan je dan beweren ‘dat alle onderdelen nog werken’?!

Bijdrager
    Shmoo
    hikmate op 07 februari 2016

Shmoo je zegt dat het geen blok goud is. Ps er zit een beetje goud in elke gsm

Dan lijm de iPhone op een ring en doe ‘m bij de vrouw/vriendin om de vinger.:wink:

Bijdrager
    SunKeeper

Tjonge, laatste tijd wel een hoog trollgehalte op het forum. Get a life.

Bijdrager
    JailbreakLover101

KarelWillem alleen het moederbord is kapot maar de rest is nog niet kapot, maar ik ga het gwn weggooien

Bijdrager
    Betatester

Hoi Helena Vanaken

Bijdrager
    KarelWillem
    hikmate op 08 februari 2016

KarelWillem alleen het moederbord is kapot maar de rest is nog niet kapot, maar ik ga het gwn weggooien

…de iPhone is open en heel het scherm en het moederbord is kapot. Ik krijg hem dus niet aan…

Alles ist kaputt.

Bijdrager
    JailbreakLover101

KarelWillem, ik bedoel de batterij, de camera en alles dat daar nog licht werkt nog.

Bijdrager
    SunKeeper

O het licht werkt nog. Dan dan is de batterij wel één geheel.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Ja, het is in de horizontale lengte in twee gebroken

Inactief
    Anoniem
    hikmate op 07 februari 2016

Ps er zit een beetje goud in elke gsm

In een smartphone zit 0,034 gram goud… succes met rentenieren.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Ja lol tis niet te bedoeling om te verkopen maar Shmoo zei dat het geen blok goud is maar er zit wel goud in een gsm.

Bijdrager
    KarelWillem

KarelWillem, ik bedoel de batterij, de camera en alles dat daar nog licht werkt nog.

Nogmaals: je zegt dat het ding niet meer aangaat. Je WEET dus helemaal niet wat er nog werkt.

Als de batterij ongeschonden is, zou dat het enige zijn waarvan je nog enigszins zeker kunt zijn dat hij ‘werkt’.
    Niet dat je er wat aan hebt overigens.

Bijdrager
    JailbreakLover101

ALLE ONDERDELEN WERKEN JUIST HET SCHERM EN HET MOEDERBORD IS KAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TUURLIJK GAAT HIJ NIET AAN!!!!!! ER ZIJN DUS GEEN ONDERDELEN KAPOT

Bijdrager
    Betatester

Jawel het moederbord is kapot

Bijdrager
    KarelWillem

Vasthoudendheid is soms een groot goed. In dit geval is het echter vooral dom.:)

Bijdrager
    SunKeeper

Ach ja, het is relatief rustig deze dagen. We zullen het maar als tijdsverdrijf beschouwen.:-D

Inactief
    Anoniem

Shmoo zei dat het geen blok goud is maar er zit wel goud in een gsm.

Zelfs in jouw lichaam zit ongeveer 0,2 milligram goud… en jij bent ook geen goudstaaf.

Bijdrager
    toineenzo

Plak de 2 delen aan elkaar, dan kan je ‘em tenminste nog verkopen als ‘Zo goed als nieuw’;-)

Bijdrager
    JailbreakLover101

Is het nu zo moeilijk om een antwoord te geven en niet te trollen???? Als je niet nuttigs te zeggen hebt zeg dan niets!!!

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn Iphone 5 is op de grond gevallen en is helemaal kapot, het scherm is helemaal kapot en is eraf gevallen dus onmogelijk om te repareren.

het probleem is dat de iphone in 2 is opgesplits. Dus de iPhone is open en heel het scherm en het moederbord is kapot. Ik krijg hem dus niet aan.

Dus kunnen de onderdelen wat geld waard zijn?

Nee.

Bijdrager
    SunKeeper
    hikmate op 09 februari 2016

Is het nu zo moeilijk om een antwoord te geven en niet te trollen???? Als je niet nuttigs te zeggen hebt zeg dan niets!!!

Iets met klok en klepel?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.