30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Q:
    Bijdrager
    Stefcke

iPhone 5, ga jij hem halen?

Hey mensen,

Ik heb sinds kort een MacBook en wil “no-matter what” een iPhone, ik ga dus sowieso de nieuwe iPhone (of iPhone 5) halen.

Gaan jullie hem sowieso halen? Of wat voor functies verwacht je/wil je zodat je hem wel/niet gaat halen?

Bijdrager
    Afroman

Nee, abonnementen zijn fucking duur en mijn iPhone werkt prima, dus ik sla een serie over. Volgend jaar kijken we wel weer verder.

Moderator
    unSOUND

[mod name=unSOUND url=/profiel/unsound]Verplaatst naar Roddels[/mod]

Ik laat me gewoon verrassen. Op dit moment zeg ik nee, omdat ik te veel accessoires heb die speciaal op maat van de huidige versie zijn. Maar voor hetzelfde geld vind ik hem zo mooi dat ik bereid ben andere accessoires te kopen…

Bijdrager
    deSpaanseRente

Nee

Bijdrager
    MacAnarie

Halen? Moet er gewoon voor betalen toch?

Bij mij gaat de nieuwe iPhone wel de 4S vervangen, deze gaat naar mijn vriendin. Zij mag haar Abbo verlengen maar vind het te gek om €200+ bij te leggen voor een telefoon. Ik niet. Dus ik krijg haar nieuwe telefoon, zij mijn 1jr oude 4S.

Bijdrager
    computer space

Nee, een smartphone kost meer tijd dan dat ie oplevert.
    Camera is nog wel leuk. Zag de Nikon Coolpix met Android, en dacht, hoppa, dat moet ik hebben, maar daar kon je dan weer niet mee bellen :(.

Bijdrager
    MBPuser

Ja, z.s.m nadat ie leverbaar is..

Moderator
    Pete.Z

Ja

Bijdrager
    Sven Dion

Ja

Bijdrager
    jobz

ik laat ‘m brengen.

Bijdrager
    Ni3l55

Ik denk dat ik de iPhone 5 niet gelijk de eerste dag zal kopen misschien een half jaartje wachten,
    Dan zijn de abonnementen ook wat goedkoper.

Bijdrager
    MrPapple

Vroeger kocht ik ieder jaar een nieuwe iPhone maar dat heeft me veel te veel geld gekost. Daarom is het voornemen om telkens een serie over te slaan. Ben zeer tevreden van mijn 4S!

Bijdrager
    mslik

Hoi,

Jazeker. Mijn 4 begint echt kuren te vertonen (lijkt wel of apple met de laatste update iets express vernaggelt heeft, zodat ik een nieuwe ga halen:) ) en ben zeer benieuwd naar de Iphone 5. Vooral de prestaties tijdens het draaien van verschillende apps zijn hopelijk beter dan met mijn 4.

Michiel

Bijdrager
    iPrincess

Nee. Mijn telefoon (iphone 4) werkt nog prima. Wanneer m’n abo afloopt ga ik nog eerder voor de iPhone 4S in het wit.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, geen haar op mijn hoofd…

Mijn 3GS is mijn maatje, en doet nog steeds exact wat ‘ie moet doen.

Van die 650 euro gaan we wel een keer op vakantie.:lol:

Bijdrager
    Jeroen

Ja! Tenzij hij erg tegenvalt..
    Mijn iPhone 4 is nu meer dan 2 jaar oud, ik vind het wel een keer tijd voor wat nieuws.

Bijdrager
    maclover111

Jazeker.
    Heb nu een iPhone 4 (32GB) en ga zeker voor de nieuwe iPhone (32GB, wit). waarschijnlijk ga ik hem wel los kopen, heb nu nog een redelijk mooi Abonnement.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik koop ‘m of zorg dat ik hem via mijn werk krijg. Maar eind dit jaar heb ik hem sowieso!

Bijdrager
    Madduck

Nope, mijn iPhone 4 gaat nog wel een tijdje mee…

Wel wil ik graag een iPad… Maar niet die eventuele mini…

Bijdrager
    JohnLokerse

Ik zie wel hoe of wat. Ik heb nu een 4S 32GB, dus nodig heb ik het eigenlijk niet.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja. Ik heb nog nooit een iPhone gehad, altijd een iPod touch en nu een iPad. De iPad gaat vervangen worden door de nieuwe iPhone. Ik koop gewoon via Apple een sim-lock vrije en neem een belachelijk goedkoop abonnementje van 6 euro per maand die aan mijn extreem lage eisen voldoet. Ik gebruik hem dan ook meer als camera, game apparaat, internet apparaat, en muziekspeler dan als telefoon, dus 50 euro in de maand betalen lijkt mij wat overdreven.

Bijdrager
    Rickkkert

Dan kun je beter wachten totdat Apple de nieuwe Ipod Touch aankondigt. Die krijgt vast en zeker ook een groter scherm e.d. Eigenlijk een ‘slim’ iPhone 5, zonder bel functie. Scheelt je een hoop geld!

Ik ga zeker de nieuwe iPhone 5 kopen, mijn 3GS begint toch wel erg oud aan te voelen;-)

Geblokkeerd
    Anoniem

@Rickkkert, De belfunctie heb ik wel nodig, ik gebruik hem alleen minder dan de rest van de functionaliteit.

Bijdrager
    jf

In principe wel. Mijn vriendin zit al enige tijd te azen op mijn iPhone 4 (is Android zat), dus ik heb bijna geen keus…

Bijdrager
    MacAanZee

Als ik het geld heb absoluut. Zo niet dan nog even wachten. Ik vind het wél belangrijk om te zien of er qua design en functies echt iets nieuws komt.

Geblokkeerd
    Anoniem
    MacAanZee op 31 augustus 2012

Ik vind het wél belangrijk om te zien of er qua design en functies echt iets nieuws komt.

Ik acht de kans zeer groot dat dit hem wordt qua design (vers van de pers :lol:).

Bijdrager
    Twan94

Ik heb mijn iPhone 4s nog geen jaar, dus denk dat ik nog even wacht op de iPhone 5s of iPhone 6;)

Bijdrager
    MBPuser
    sunapple op 01 september 2012

Ik vind het wél belangrijk om te zien of er qua design en functies echt iets nieuws komt.

Ik acht de kans zeer groot dat dit hem wordt qua design (vers van de pers :lol:).

:confused: Ik hoop toch wel dat een de nieuwe iPhone een wat groter scherm krijgt als dit ding, zie maar weinig verschil met een 4/4S.

Geblokkeerd
    Anoniem
    MBPuser op 02 september 2012
    sunapple op 01 september 2012

:confused: Ik hoop toch wel dat een de nieuwe iPhone een wat groter scherm krijgt als dit ding, zie maar weinig verschil met een 4/4S.

‘Dit ding’ heeft een scherm van 4”. Extra pixels boven en onder, dus even breed, maar hoger. Ik vind het wel goed dat Apple haar eigen weg volgt terwijl andere telefoonmakers richting de 5” gaan. De huidige iPhone is erg klein naast bijvoorbeeld de One X, maar hij is wel een stuk handzamer. De vergroting die het model uit het filmpje heeft zorgt dat het de herkenbare iPhone blijft, maar biedt ook extra schermruimte. Ik zou hem wel willen hebben.

Bijdrager
    MBPuser

Ik hier echt totaal geen verschil met de huidige iPhone qua scherm eerlijk gezegd:lol:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.