7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ledda

Iphone 5 camera zwarte vlekken + garantie?

Hoi,

Sinds de laatste foto of 10 zie ik 4 zwarte ronde vlekken op mijn scherm. Zie foto in bijlage. De lens poetsen geeft geen oplossing.

Ik heb mijn iphone gekocht in de media markt, maar ik vertrouw niet echt op hun service. Kan ik rechtstreeks met apple contact opnemen voor garantie? Of kan ik een APR store binnenstappen? Of moet dit echt via de mediamarkt verlopen?

Thanks …

Bijdrager
    ibendamen

Had hetzelfde probleem(vuil onder de lens) en ik kreeg hier gewoon garantie op. Je kan dus gewoon apple bellen en een afspraak maken

Bijdrager
    Ledda

Ok, ik kom wel uit België en beschik niet over de “luxe” van een official apple store in Amsterdam. Die afspraak die ik dan maak met Apple, is dat dan via een lokale APR, of verstuur ik gewoon mijn iphone van thuis uit?

Als ik via de website van Apple kijk waar er service punten zijn bij mij in de buurt, dan toont die enkel Parijs, wat toch een slordige 260 km van me thuis is …

Bijdrager
    ibendamen

Ik heb het toen zelf telefonisch opgelost. Ze haalden mijn telefoon netjes op en brachten gelijk een nieuwe (apple care). Zonder apple care kan je het op dat moment afsluiten (€70) of vervangend toestel(€30) en anders moet je een ca een week zonder iphone kunnen. Als je een vervangend toestel hebt miet je wel rekening houde met een borgsom op je creditcard.

Bijdrager
    Ledda

Inderdaad netjes, ik zal dan als ik thuis ben maar eens bellen! Jammer genoeg geen Apple Care …
    Circa week zonder iphone, zou wel een beproeving zijn:-D

Bijdrager
    Ledda

Hmm net nog eens contact gehad met Apple. Aangezien ik de iPhone niet bij hen heb gekocht maar in de Media Markt moet ik alles via MM afhandelen… Als dat maar goed afloopt, iemand al ervaring met herstellingen via MM?? Apple erkent wel dat het een hardware probleem is en onder garantie valt ..

Bijdrager
    ibendamen

Appart want je hebt ook recht op een jaar fabrieksgarantie…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.