8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Applebvv

iPhone 5 bij providers bestellen

Hallo,

Weet iemand hoelaat je de iPhone 5 bij de providers kan bestellen ? (vodafone,t-mobile,kpn)
    Ik wil ‘m op tijd bestellen zodat ik ‘m 28 september krijg.

Bijdrager
    Rees

In de Vodafone winkel kun je hem al reserveren. Ik heb het vaak genoeg moeten doen voor klanten.

Bijdrager
    Applebvv

Dat is toch alleen inschrijven zodat je een mailtje krijgt wanneer je ‘m voor kan bestellen, mijn vraag is hoelaat je ‘m vrijdag 21 september voor kan bestellen, zodat ik ‘m 28 september krijg.

Bijdrager
    Rees

Zodra de Vodafone winkels de iPhone 5 binnen hebben, bellen ze de klant. Dus als de winkels 28e de telefoons hebben geleverd, hebben de mensen die bovenaan de lijst staan de iPhone nog die dag in handen.
    Maar… Men weet nog niet of de winkels de 28e de telefoons binnen zullen krijgen of niet.

Bijdrager
    Applebvv

21 september kan je de iphone 5 voorbestellen bij t-mobile en waarschijnlijk ook bij vodafone las ik.
    Maar hoelaat?

Bijdrager
    Rees

Geen idee. De prijs van de Nederlandse iPhone is niet bekend en dus ook niet bij Vodafone. Je kunt wel nu al je naam op de reserveringslijst laten zetten, zodat jij gebeld wordt wanneer de Vodafone winkel “jouw” iPhone 5 binnen is. Zoals ik al zei, ik heb al vaak genoeg klanten genoteerd in de reserveringslijst.

Bijdrager
    INCTRL

Tmobile mag wel eens met leuke acties komen want als je nu voor contractverlenging kiest als vaste klant krijg je 0,0000 voordeel in vergelijking met een nwe klant. En de prijzen van al die abbo’s zijn sowieso al zweer overpriced.

2 jaar geleden kreeg ik een iPhone 4 16g voor 79 euro samen met een Relax 25 + web n walk plus voor 25 euro p/mnd. Dit kan ik nu wel vergeten. Het is zeker 6x duurder geworden.

Bijdrager
    INCTRL

g

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.