5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Robbie122

iPhone 5 bij de BelCompany of Phone House

Hallo,

Gaan ze bij de BelCompany of de Phone House ook simlock vrije iPhone 5’s verkopen zonder abonnement?
    Weet iemand dat?

Alvast bedankt en groet,

Rob

Bijdrager
    Wolfii82

Dat lijkt mij wel, de iPhone 4S is ook simlockvrij te verkrijgen.

Bijdrager
    RonaldE

Ik heb vorig jaar in december een 4s besteld bij de BelCompany in Leeuwarden. Daar moest ik eerst bijna 3 weken op wachten en toen ik uiteindelijk het toestel ophaalde was de prijs €680,- ipv €599,-. Ik voelde me zo genaaid! BelCompany kan van mij de boom in, mij zullen ze niet snel weer zien.

Ik kon vorig jaar geen los toestel krijgen bij de Phonehouse. Het is mij gelukt bij de KPN winkel in Meppel, dat was de enige winkel die losse toestellen verkocht. Zelfs iCentre en Xando verkochten alleen 4s’en met abbo.

Heel veel succes, ik hoop dat je meer geluk hebt.

Bijdrager
    Hansi2124
    RonaldE op 14 september 2012

Ik heb vorig jaar in december een 4s besteld bij de BelCompany in Leeuwarden. Daar moest ik eerst bijna 3 weken op wachten en toen ik uiteindelijk het toestel ophaalde was de prijs €680,- ipv €599,-. Ik voelde me zo genaaid!

Dan had je het moeten aanvechten. Je had het besteld toen de prijs €599 was dus moeten ze het ook voor die prijs leveren. Tenzij dat vermeld staat in de kleine letters, maar dan had je dat toen ook kunnen weten.

Bijdrager
    MBPuser
    RonaldE op 14 september 2012

Ik voelde me zo genaaid!

Heb je nog wel eerst een kusje van ze gehad? :kiss:

:grin::grin:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.