11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderApple

iPhone 5 Betaling

Hoi,

Vanmorgen heb ik in alle vreugde de iPhone 5 32GB besteld bij de Online Apple Store. Via bankoverschrijving betaald, wat ik nog niet eerder heb gedaan. Via iDeal zou vééél makkelijker zijn maargoed. Er staat nu als status: Er wordt gewacht op een betaling. Het bedrag is ontvangen door de WorldPay en ik heb alles goed ingevuld. Wat is hier aan de hand? Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt doorgevoerd?

Bijdrager
    Hansi2124

Dat jij vanmorgen hebt betaald, is voor de ontvangende partij nog geen reden om dat bedrag al op de rekening te hebben staan. Waarschijnlijk is dat pas maandag of dinsdag……

Bijdrager
    superduc

Heb je al een email gehad met de rekening? , ik heb er gisteren nacht ook eentje gekocht maar nog geen rekening ontvangen?

Bijdrager
    1984

U vindt uw WorldPay-referentienummer in de e-mail met de gegevens van de bestelling.
    http://store.apple.com/nl/help/payments/prepayment

Bijdrager
    SanderApple

Nee, alleen een e-mail betreft de betalinggegevens. Maar ik moet dus gewoon geduld hebben? Dit is trouwens wat er staat:

Er wordt gewacht op een betaling Verzendklaar: 3 – 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 – 29 Oct, 2012

Bijdrager
    johnkeates

Ja, je moet gewoon wachten.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Gewoon wachten, ik moest ook 2/3 dagen wachten totdat de betaling voor mijn EarPods binnen was. (Als je op de pagina kijkt waar je de status kunt bekijken zie je dat ook staan.)

Bijdrager
    Martijn_26

Ja, idd wachten. Een betaling kan 1 à 2 dagen duren..

Bijdrager
    madridista

Ik heb zondagavond een iphone 5 besteld via de applestore, waar ik gebruik heb gemaakt van bankoverschrijving als betaalmiddel. Toen ik het mailtje kreeg waarin mijn bestelling en factuur stond, las ik dat ik het geld moet overmaken onder vermelding van het referntienumer. Ik heb het geld overgemaakt naar rek.nummer 310676258 met mijn referentienummer. In de mail werd om niets anders gevraagd. Maar toen ik in de loop van de middag keek op de apple site las ik dat je ook je webbestelnummer en je voor-achternaam moest vermelden. Mijn betaling is nog steeds niet verwerkt,. Mijn vraag aan jullie is: of dit erg is? Hoe kan ik apple alsnog voorzien van deze twee dingen en watr is de gebruikelijke tijdsduur van een verwerking van een bankoverschrijving.
    Bij voorbaat dank

Bijdrager
    Martijn_26

Zoals gezegd jan dat 2 á 3 dagen duren, ik zou voor de zekerheid even bellen naar Apple Nederland: 0800 0200 570.

Bijdrager
    SanderApple

Ik heb inmiddels gisteren mijn betaling ontvangen(Duurde inderdaad 2 werkdagen) en mijn status staat nu op “Artikelen worden verwerkt”. Misschien nog handig om te vermelden, maar mocht je opzoek zijn naar een NANO-SIM, deze is te koop als je een my-tmobile account hebt(Prepaid én abbonoment), heb dit namelijk ook meteen gekocht(wordt van je huidige beltegoed afgeschreven)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.