26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    Rensvw

iPhone 5 batterij

Hallo,
    Ik had een vraagje over de iPhone 5. Hoe is de batterij?

Bijdrager

Kut.

Bijdrager
    GoeieDag

Prima.

Bijdrager
    Niels

Lekker, met een crunchy bite

Bijdrager
    Koetjesreep

Pittig, maar met de aroma van koffie.

Bijdrager
    Drixels

met een beetje paprikapoeder is hij best wel goed

Bijdrager
    jesper211232

Zout met sambal oulek dan krijgt hij net een pikanter smaakje:-P

Geblokkeerd
    Anoniem

Zonder mobiele data te gebruiken gaat ie zo twee dagen mee..

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Beste ooit.

Bijdrager
    Douwie

Bij normaal gebruik (en met 3G aan) ’s avonds nog zo’n 15%, dus een dag lukt gewoon.

Bijdrager
    gsmaster

Super hier bij mij… Beter dan mijn 3G indertijd en zeker véél beter dan men vorige htc sensation…
    Alles hangt natuurlijk af van wat je er mee doet…
    Bij mij gaat hij een 3 tal dagen mee. Spaar niet door 3G of wifi af te zetten of mindere helderheid, geen bluetooth enzo… Gewoon comfortabel gebruik.
    Als ik in men game periode ben kan hij wel na anderhalve dag plat zijn… Maar dat is dan niet meer dan normaal.

Bijdrager
    Cderaedemaeker

Ik zou zeggen: lekker bij Echte Belgiche frietjes en een goeie kwak mayonaise van het fritkot zeker cola erbij drinken!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    MartijnH op 07 april 2013

Kut.

Waar waar? Ik eerst.
    Tjonge zeg. De zon schijnt één dag en iedereen is opeens knettergek hier.:)

Moderator
    Pete.Z

Slecht, slechter althans dan van de 4.
    Is snel leeg,zeker als je hem wat intensiever gebruikt dan alleen bellen.

Bijdrager
    Douwie

Dat is ook niet zo vreemd aangezien de iPhone 5 meerdere apps tegelijk kan hebben in de achtergrond dan de 4, en die gebruiken natuurlijk allemaal ook wat batterij..

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee, de dikte van het ding ging blijkbaar vóór batterijduur:roll:

Bijdrager
    MoNdO op 07 april 2013
    MartijnH op 07 april 2013

Kut.

Waar waar? Ik eerst.
    Tjonge zeg. De zon schijnt één dag en iedereen is opeens knettergek hier.:)

Helaas, ik heb de hele dag binnen gezeten.. En nee niet knettergek. Ik heb zelf de iPhone 5 en ik vind de batterij ronduit bagger.
    Vandaag was ik rond 11:00u wakker, mijn batterij was 100% opgeladen. Om 12:00u ben ik naar het werk gegaan en om 17:00u was ik weer vrij. Nu is het 22:30u en mijn batterij zit op 7 procent. Dus ik vind het behoorlijk tegenvallen. Zeker ten opzichte van mijn iPad, die wel hele dagen meegaat.

Heb overigens de hele dag gebruikt gemaakt van 3G, af en toe FB en Whatsapp, maar geen spelletjes of andere dingen gedaan met mijn telefoon.

Bijdrager
    GoeieDag

Zet TomTom eens uit, man!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

@MartijnH: Het is natuurlijk moeilijk om daar iets over te zeggen zonder de exacte gebruikstijden te weten.
    Als je in je instellingen naar “algemeen” gaat en dan naar “gebruik” en dan gaat kijken naar gebruik en stand-by, dan kan je pas vergelijken.

Mijn iPhone 4 heeft nu bijvoorbeeld na 1 dag en 5 uur stand-by en 3 uur en 22 minuten gebruik nog 56%.

Kijk, dan kunnen we praten.

Mijn opmerking (op je reactie “kut”) was trouwens gewoon om mee te lachen:wink: .

Bijdrager
    MacAnarie

Na een dag werken (en dan kom ik weinig aan mijn telefoon) kom ik thuis met 80% resterende prik.
    Ik kan op werkdagen 2 dagen met de accu doen. Vind ‘m heel zo slecht niet!

Bijdrager
    nicj56

De 4S icm iOS 6.1 geen doen…. Soms wel 2 tot 3x opladen op een dag.. Pak dit jaar een 5S;) Dus ik moet nog even wachten..(gebruik hem wel geregeld).

Zat eerst ook denken aan s3 maar dacht iPhone is fijner…

Bijdrager
    Douwie

Ik heb hem vanochtend om 10:00 uit de lader gehaald en vandaag op school weinig gebruikt (50 min volgens gebruik) en heb nu nog 90% over. Nu denk ik overigens dat ik hem vannacht weer moet opladen als ik vanavond even ga gamen, Twitter etc checken, muziek luisteren en zo. Dan kom je dus inderdaad op die 1 dag, en dat is langer dan mijn vorige Samsung, maar die gebruikte ik dan ook stukken minder intensief.

Bijdrager
    jesper211232

95%, na een dag school 8:00-15:00
    Gebruik: 1uur 2 minuten
    Stand by: 8 uur 30 minuten

Wifi alles aan, locatievoorzieningen etc.

Geblokkeerd
    Anoniem
    MacAnarie op 08 april 2013

Na een dag werken (en dan kom ik weinig aan mijn telefoon) kom ik thuis met 80% resterende prik.
    Ik kan op werkdagen 2 dagen met de accu doen. Vind ‘m heel zo slecht niet!

Dat is de crux ook… Bij saaie colleges of lessen ga je een iPhone aardig misbruiken, tenminste dat denk ik dan. In mijn tijd (haha, opa spreekt, ik studeerde van 2003-2009) had ik geen iPhone en werd onder college (als het niet boeiend was) de Metro gespeld en werd ieder hokje van de puzzel ingevuld in dat ding.

Ik ga in zekere zin wel bewust om met mijn batterij; zet de blauwe tand uit als ik uit de auto kom, wifi uit als ik op het werk ben en ik sluit applicaties af na ze gebruikt te hebben. Dan red ik het zo 3 dagen met de opgedane prik. Weet je wat echt funest is voor je batterij? Bellen!

Bijdrager
    FreBo

Wat mij opvalt is door de app ‘Foursquare’ dat ik met 100% start
    smorgens en savonds heeft hij nog 25%.
    Het de app al eens verwijderd en dan kom ik gemakkelijk 2 dagen rond.
    Dus het zal wel liggen aan welke app’s je gebruikt.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ja dat is echt wel waar. Er zijn apps die je batterij leegtrekken tegen een tempo om u tegen te zeggen. Wat ik vooral merk is dat 3G de meeste energie vreet. Dat zet ik dus meestal gewoon af. Met edge kan ik prima verder. Wil ik even YouTube kijken dan schakel ik hem even in. Daarom zouden SBS-settings wel handig zijn.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.