8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    applefreak020

Iphone 5 abonnement

Hallo allemaal,

In Maart loopt me abonnement van me oude mobiel af en wil dan een Iphone 5 kiezen.
    Me abonnement loopt nu bij “Hi” en ik wil daar graag blijven omdat ik erg tevreden ben over de service.
    Ik heb nu even op hun site gekeken voor een Iphone 5 abonnement met 0 smsjes en 2000 mb en dan kom ik rond de 30 euro uit.
    Dat betaal ik nu ook voor me Samsung:crazy: dus ik dacht mooi! Maar dat ik helaas voor de eerste 9 maanden en dan
    schiet de prijs omhoog.

Weten jullie of dit de komende weken gaat veranderen?

Mvg. Aaron

Bijdrager
    Henk Jan de Bruijn

In grote lijnen zal het vast niet veranderen. Er komt eens een “aanbieding” bij, er stopt er weer eens eentje. Ik zou niet op “aanbiedingen” wachten ofzoiets.

Bijdrager
    ququlequ

Hi is wel lease…ik weet niet of je daar op zit te wachten. Vergelijk gewoon aan aantal abonnementen met elkaar en kijk dan niet alleen naar de eerste 9 maanden maandprijs. Check vooral wat je totaal kwijt ben in twee jaar en wat je er voor terug krijgt.

Ik heb zelf een iPhone 5 met een MTV Mobile (KPN) abbo. 300 min + 1GB voor gemiddeld 42 euro per maand. Toestelprijs: €148,00. Totaal in twee jaar kom ik dan op €1156,00. Enige nadeel is, wat ik behoorlijk grof vond, is dat ze me de iPhone in week 48 beloofd hadden. Ik krijg heb nu pas in Januari….:S.

HIER een linkje waar ik hem besteld heb.

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst,heeft weinig met de iPhone zelf te maken en alles met providers.

Bijdrager
    Withlox

Mocht je in de financiële mogelijkheid zijn om een iPhone 5 los te kopen adviseer ik om een sim only te nemen van telfort. Dan ben jij de eigenaar van het toestel en zijn daarna je maandelijkse lasten laag.

Bijdrager
    applefreak020

Hallo,
    Ik wil heus wel een paar tientjes eenmalig extra betalen maar
    om een paar honderd euro uit te geven aan een mobieltje en dan ook nog een abonnement
    gaat me iets te ver.
    Gelukkig hoef ik pas in Maart een nieuw abonnement uit te kiezen dus ik hoop
    dat het dan wat goedkoper gaat worden.

Zien jullie dat positief in of denken jullie ” Nee gaat niet gebeuren”

Mvg. Aaron:sarcastic:

Bijdrager
    Santi1997

Ik ben eens met Withlox. Ik heb het ook gedaan, gewoon een losse iPhone 5 gekocht en sim only genomen- geloof me, het is de voordeligste oplossing.

Bijdrager
    KarelWillem
    aaron500 op 21 december 2012

…dus ik hoop dat het dan wat goedkoper gaat worden.

Zien jullie dat positief in of denken jullie ” Nee gaat niet gebeuren”…Dat gaat alleen gebeuren als er een nieuwe iPhone komt.

Maar reken dus niet op belangrijk lagere tarieven.
    De geschiedenis leert dat de boel alleen maar telkens duurder is geworden het afgelopen jaar.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.