5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Louwerens

Iphone 5 aan en uit zetten voor wifi verbinding

Elke keer als ik lang niet op mijn ziggo wifi netwerk heb gezeten moet ik mijn iphone 5 aan en uitzetten om verbinding te krijgen.
    Het wifi signaal pakt hij gewoon maar hij laad niks.
    Als ik dan wifi aan en uitschakelt zegt hij dat er geen verbinding is en dat contact op moet nemen met provider.
    Enkel als ik mijn iphone uit en aanschakelt doet hij het weer.
    Met andere iphone’s en ipads heb ik hier geen last van.
    Zal mijn wifi module kapot zijn?

Moderator
    Mac Daddy

Hmmm…
    Ik heb niet exact hetzelfde. Ik heb het nu namelijk met mijn iPad 4 die iets soorgelijks vertoond. Pas na herstarten werkt ie weer.
    Welk iOS draai jij? Ik heb iOS 10.11.1.

Ik dacht zelf om een keer een herstel via iTunes te gaan doen. (Uiteraard eerst een backup draaien)

Bijdrager
    iMac Lover

Ik herken het problem. Ik heb ook een iPad 4 met ios10.2 Beta
    Af en toe moet ik ook mijn iPad resetten. Ik dacht eerst dat het aan mijn KPN modem lag.
    Maar dat is niet zo, het is duidelijk een bug in iOS 10.
    Ook mijn mac mini met MacOs Siërra heeft hier af en toe last van

Gr

Bijdrager
    Louwerens

Ik draai 10.11.1 .
    Krijg het idee dat het sinds ios 10 is

Moderator
    Mac Daddy

Ik ook. Ik had eerst een iPhone 4s en de iPad 4 dus met iOS 9. Toen moest ik soms weleens de wifi even uit en aanzetten op de iPad, maar dat is nog niet zo erg. Sinds ik de iPhone 7 heb, heb ik ook de iPad een update gegeven naar iOS 10 en heb ik soms dat een herstart alleen maar helpt.
    Mijn iPhone 7 heb ik het nog niet bij gemerkt en mijn computer ook niet. Ik zal het eens aan mijn huisgenoten vragen. Er is namelijk ook nog een iPhone 6 en een 6s in huis.

Maar zoals ik de ervaringen hier zie, denk ik dat het vooral iets oudere iOS apparaten zijn.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.