10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Kingg_Pieno

iPhone 5 of toch nu nog iPhone 4s kopen?

Hallo iedereen,

Ik had een iphone 4 gekocht met kerstmis maar is nu kapot van wegen de batterij, ik zou graag een nieuwe iphone willen maar is het nu nog de moeite om de iphone 4s de kopen of wachten tot de volgende iphone?

mvg Martijn

Bijdrager
    nickybbb

Je hebt zelf de batterij kapot gemaakt? Want in de EU heb je standaard 2 jaar fabrieksgarantie.

Niemand weet wanneer de 5 komt, dit kan alleen gespeculeerd worden. Ik zou zelf wachten tot half september, dat is nog maar een paar weken.

Bijdrager
    JJmac

En zo duur is een nieuwe batterij nou ook weer niet.

Bijdrager
    wynand

waar heb je die iphone gekocht dan? je hebt toch gewoon garantie!!

Bijdrager
    Shmoo

Pfff, deze vraag in de vorm van elk Apple product komt nu onderhand wel 5 keer p/dag langs.

:thumbsdown:

Nu nodig = Kopen!
    Nu niet nodig = Wachten!

Denk je dat er ook maar één iemand hier deze keus voor iemand anders kan maken.

Bijdrager
    YoYelloW

lees dit even als je nog even kan wachten op de volgende iphone

http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Netherlands&product=iphone&locale=nl_NL

Bijdrager
    wouwout

natuurlijk niet nu een 4S kopen, je betaalt er tot medio september de hoofdprijs voor. Terwijl je straks voor dezelfde prijs de nieuwe iPhone kunt kopen. Of een 4S voor minimaal 100 euro minder.
    .
    Heb je niet een telefoon die je tijdelijk kunt gebruiken?

Bijdrager
    iPhilipFisser

Wachten op de iPhone 5 of “The new iPhone”;)

Bijdrager
    Arthur345

Het word de iPhone 4G, niks anders.

Bijdrager
    SanderTreur

Als de keuze is tussen nu een 4S of een nieuwe “6e generatie iPhone” rond september/oktober voor dezelfde prijs zou ik het wel weten..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.