30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 130)
  • Q:

Bijdrager
    katteman

iPhone 5

Stond deze morgen in de krant.

Verwacht wordt dat de opvolger van de iPhone 4 er helemaal anders zal uitzien om de gekende problemen met het design de wereld uit te helpen. De iPhone 5 zou ergens begin volgend jaar op ons losgelaten worden. (jv)

Dat lijkt me sterk. Maar bij Apple weet je nooit.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Met Kerstmis komt er trouwens een iPhone met vernieuwd design en ingebouwde beamer. Ik ken iemand bij Apple die mij dat wist te vertellen.

Eens kijken hoe lang het duurt voor één of andere krant dit als nieuws presenteert en al die andere kranten het dan weer van die krant overnemen.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Stond deze afbeelding er bij?

Bijdrager
    Nickalicious
    MoNdO op 10 oktober 2010

Met Kerstmis komt er trouwens een iPhone met vernieuwd design en ingebouwde beamer. Ik ken iemand bij Apple die mij dat wist te vertellen.
    Eens kijken hoe lang het duurt voor één of andere krant dit als nieuws presenteert en al die andere kranten het dan weer van die krant overnemen.

Was het Steve? Toevallig..?

Bijdrager
    KarelWillem

Ach ja, die geruchten zwerven alle kanten op.
    Maar zijn voornamelijk gebaseerd op dit:
    http://www.iphoneclub.nl/91135/wsj-benadrukt-nieuwe-iphone-toch-voor-verizon/

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    Nickalicious op 10 oktober 2010
    MoNdO op 10 oktober 2010

Was het Steve? Toevallig..?

Scott :wink:.

Maar niet verder zeggen hé.

Bijdrager
    Hansi2124
    katteman op 10 oktober 2010

Stond deze morgen in de krant.

Stond… Wil dat zeggen dat ze het er nu uit hebben gehaald?;-)
    Over welke krant heb jij het? En heb je dan ook een link waar wij het kunnen nalezen?

Bijdrager
    THX-1138

Via een Armeense relatie die samenwerkt met een Nigeriaans bedrijf dat via via Apple computers koopt via een grijs circuit in de Benelux komt er inderdaad een iPhone 5.

Niet alleen zal die een holografische Factime kennen (bekend van Star Wars: prinses Leila wordt door R2D2 gepresenteerd aan Luke Skywalker en de rest). Alleen dan wel in kleur en zonder de storingen. Verder zal hij beschikken over een behuizing wat uit materiaal bestaat dat zich aanpast aan de omgeving. Apple noemt doet MimicSkin. Door een nieuwe techniek, zal de iPhone 5, 1000 pagina’s A4 papier bevatten, zodat het onderweg mogelijk is, bijvoorbeeld, het telefoonboek uit te kunnen printen. MindCal is in ontwikkeling en zal in de iPhone 5 geintegreerd worden. Met deze techniek is het mogelijk via gedachte een contactpersoon te bellen. Verder wordt het mogelijk om via een nieuwe app IkillU elke willekeurige iPhonebezitter, remote, het vaantje te doen strijken.

Verwacht wordt dan ook dat de populatie iPhonebezitters met 90% zal afnemen.

Bijdrager
    Yaris
    Hansi2124 op 10 oktober 2010

Over welke krant heb jij het? En heb je dan ook een link waar wij het kunnen nalezen?

Even het citaat in het openingsbericht op Google gooien en je hebt de link.

Het Laatse Nieuws is dé roddelkrant in Vlaanderen. Als het daar in staat kun je er van op aan dat het waar is. :wink:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    THX-1138 op 10 oktober 2010

Via een Armeense relatie …

Cool, en wanneer komt die uit?:lol:

Bijdrager
    Infinitatus

Het is zondag en dat is te merken.
    Er komt een autoworker app. In de programma kies je het beroep, dat jij doet en het programma doet voortaan jouw werk en laat een hologram van jou achter, zodat de baas denkt dat je op je werk bezig bent. Let wel, voor dit programma heb je een speciale hologram module nodig van AMD of Nvidia, die je moet achterlaten op je werk. Maak je niet druk, je baas zal de module niet vinden, eens geactiveerd.

Bijdrager
    Hansi2124
    Yaris op 10 oktober 2010
    Hansi2124 op 10 oktober 2010

Even het citaat in het openingsbericht op Google gooien en je hebt de link

Nee, het is de bedoeling dat degene die het artikel post, de bron erbij vermeld… Vandaar mijn vraag.

Bijdrager
    Yaris

Domme Yaris! :angry:

Bijdrager
    wjend

En wisten jullie al dat er geen nieuwe iPad komt?
    Kijk, het zit zo: Op de iPhone 5, zit een knop, die de iPhone uitrekt tot 9,7 inch. Verwacht wordt, dat door deze nieuwe techniek met splitsende pixels en aluminium-moleculen die extreem kunnen rekken, de telefoon veel duurder wordt.

Je ziet het, dit soort geruchten kan iedereen de ether in knallen.

Bijdrager
    Yaris

Even serieus: dat gerucht dat er begin volgend jaar een nieuwe iPhone komt dateert al van in de tijd van Antennagate. Het is dus helemaal geen “nieuws”.

Bijdrager
    Yaris

Die had ik zelf ook al gepost ergens in het midden van dit draadje, maar goed.

Bijdrager
    themacs

Ik denk dat er een hoop verwarring heerst door het gerucht dat Apple een variant van de iPhone 4 zou doen voor het Verizon netwerk. Zou kunnen, maar heeft dus niks met een nieuw model te maken, daarvoor is wel iets meer tijd nodig.
    Trouwens, HLN (Het Laatste Nieuws) is eigenlijk dé rioolkrant van België te noemen die op eender welk gerucht direct opspringt. Vooral sex en schandalen halen direct de web-frontpagina. Maar ja, da’s mijn mening natuurlijk…:eek:

Bijdrager
    Jens

Inderdaad: het Laatste Nieuws is niet meteen de meest kwaliteitsvolle van Belgie. Volgens mij komt er niet meteen een nieuwe versie uit van de iPhone aangezien iPhone 4 nog maar net werd gelanceerd. Uiteraard kan ik geen gedachten lezen en is alles dus mogelijk. Spek voor de speculatiebek:)

Bijdrager
    oldpeer

Het mag dan wel zondag zijn volgens infinitatus, maar ik vind het nivo van deze thread erg hoog! De bijdragen van thx-1138, infinitatus zelf en wandersiemers zitten iig ver boven de gemiddelde waarden vwb humor en tekst.

Bijdrager
    iMad

Komt er 2011 in Maart een nieuwe iPhone 5 uit, antwoord ja.
    Wat kan deze meer dan de huidige;
    1. Snellere processor met meer geheugen
    2. Dunner als de huidige iPhone 4 (tussen iPod 4 en iPhone 4)
    3. Antenne zelfde manier als iPhone 4, maar zonder problemen
    4. Camera voor en achter aangepast
    5. Vormgeving hetzelfde, maar achterkant ander materiaal(eigen ontwikkeling)
    6. Nog maar 1 knop.
    7. Nieuwe headset blue-tooth (2 oortjes, beide met draad verbonden waarin accu verwerkt is)

Dit zijn de belangrijkste dingen die er veranderd zijn.

Hoe weet ik dat:
    Laten we zeggen dat ik een chinees via een andere chinees ken en die iPhone’s in elkaar zet.

Bijdrager
    Dagaloni

Ik denk dat als er al in 1Q 2011 een nieuwe iPhone uitkomt dat puur GSM en CMDA chip is. Meer niet.

Bijdrager
    strigoi

De enige nieuwe iPhone die we binnenkort waarschijnlijk gaan zien is de WITTE iPhone 4.

Bijdrager
    XeroX
    iMad op 10 oktober 2010

6. Nog maar 1 knop.
    7. Nieuwe headset blue-tooth (2 oortjes, beide met draad verbonden waarin accu verwerkt is)
    Hoe weet ik dat:
    Laten we zeggen dat ik een chinees via een andere chinees ken en die iPhone\’s in elkaar zet.

Gemeend of?

Bijdrager
    iMad
    XeroX op 11 oktober 2010
    iMad op 10 oktober 2010

6. Nog maar 1 knop.
    Hoe weet ik dat:
    Laten we zeggen dat ik een chinees via een andere chinees ken en die iPhone\\\’s in elkaar zet.

Gemeend of?

Volgens de Chinees die de andere Chinees heeft gesproken wel!!!

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Ik vond net dit concept van iemand voor een iPhone 5, ik vind hem erg slick eerlijk gezegd! Als hij er zo uit gaat zien wil ik hem zeker hebben:cool:

Bijdrager
    dijkie

@macmini,

Opzicht best slick. Maar de rand ziet eruit als dat goedkope plastic dat apple ook gebruikte op de 3g/3gs. Daar zullen ze denk ik niet op terugvallen. En de rand waar het scherm ophoudt is ook duidelijk zichtbaar en niet des apples.

Vind hem teveel op de 3g lijken. En denk eerlijk gezegd niet dat ie komt.

Bijdrager
    Chorro

@macmini ragazza: Tijdens de geruchten van de iPhone 4 (toen werd gedacht dat hij HD of 4G zou gaan heten) is exact die mock-up al eens voorbij gekomen. Lijkt me sterk dat dat dan de opvolger van de 4 gaat worden.

EDIT: Kan hem niet meer vinden op het web, maar had hem nog op m’n HD staan.

Bijdrager
    ernst.

Weet je als alle kinderziektes van iPhone4 verleden tijd zijn,de batterij en netwerk top,:cool:dan wordt iPhone 5 mijn eerste Apple mobiel naast de aloude Blackberry van het eerste uur.

Bijdrager
    Afroman

Ik geloof
    -Nieuwe architectuur voor processor
    -Die chips die ook in de OV Chipkaart zitten(zodat je met je telefoon kan betalen)
    -Verbeterde antenne
    -Tja, verder? Geen idee? Betere camera of zo? Met optische zoom?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 130)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.