9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    applefreak020

Iphone 5: 4g?

Hallo,
    Ik zag dat bij de mot live event werd gezegd dat 4g nog niet ondersteunt kan worden.
    Woord er dan gewoon 3g gebruikt? hoe zit dat?

Mvg. Aaron

Bijdrager
    Yggdrasil

mot live event? ondersteunt? woord?

Probeer het nog eens in enkele volzinnen. Misschien dat je boodschap dan duidelijk wordt.

Bijdrager
    Bram95

4G wordt in Nederland niet ondersteund (over enkele jaren waarschijnlijk wel) dus werk je met het huidige 3G-netwerk.

Bijdrager
    1984
    Yggdrasil op 15 september 2012

Probeer het nog eens in enkele volzinnen. Misschien dat je boodschap dan duidelijk wordt.

Niet iedereen zit met het Van Dale: Taalhandboek Nederlands hier te posten.

Bijdrager
    Yggdrasil

Da’s waar, maar je kunt wel je best doen om een deftig iets neer te schrijven. Daarvoor heb je geen zo’n boek nodig.

Geblokkeerd
    Bento

Da\’s waar, maar je kunt wel je best doen om een deftig iets neer te schrijven. Daarvoor heb je geen zo\’n boek nodig.

Als ik jou was zou ik dat boek er toch eens bijpakken als je een bericht plaatst.

Bijdrager
    1984

een deftig iets neer te schrijven..

De vraag was duidelijk en @Bram95 heeft de vraag correct beantwoord

Bijdrager
    csteelooper

Er zijn meerdere 4G standaarden. LTE wordt überhaupt nog niet in Nederland ondersteund en dus ook niet op de iPhone 5, maar DC-HSDPA is ook een (near-)4G-standaard en zal wel in Nederland (en de meeste andere EU-landen) ondersteund gaan worden. In Duitsland (bijvoorbeeld) heeft zowel Deutsche Telekom (T-Mobile) alsook Vodafone concrete plannen voor de uitrol van LTE in de zeer nabije toekomst. Er zijn al regio’s waar Deutsche Telekom al een actief netwerk heeft. Als je je met je Nederlandse iPhone 5 straks in zo’n regio bevindt, kun je er wél gebruik van maken. Met de Cellular versie van de iPad gaat dat niet, want daar wordt LTE-ondersteuning alleen geboden voor de frequenties die in de VS gebruikt worden.

Bijdrager
    applefreak020

Da\’s waar, maar je kunt wel je best doen om een deftig iets neer te schrijven. Daarvoor heb je geen zo\’n boek nodig.

sorry ik bedoel het omt live event maar hij werd automatisch naar mot gezet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.