20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Robbie122

iPhone 5 16GB of 32GB?

Hallo!

Ik zit te kiezen tussen de 16GB of de 32GB iPhone 5.
    Zelf maak ik best wel veel foto’s met mijn iPhone en mijn vorige iPhone was een 16GB en die was echt bijna vol.
    Weten jullie of de levertijd van de 32GB net zo is zoals die van de 16GB? (Voor de mensen die in Oberhausen waren deze week.)
    Het gaat om de zwarte kleur.

Groet

Bijdrager
    sjoetoe

Ga voor de 16 in combinatie met icloud en itunes match

Bijdrager
    ArthurM.

Ik zou een 32GB nemen want daar kan het dubbele op!:)

Bijdrager
    Robbie122

@sjoetoe

Dat doe ik nu ook al, iTunes Match gebruik ik zeker en iCloud sowieso (contacten, fotostream etc, etc.)
    Maar het gaat om foto’s.

Bijdrager
    snijder

ik heb nu een 4S 32gb, en heb daarvan 15gb in gebruik, wat voornamelijk bestaat uit 5gb foto’s, 4/5gb games. En andere apps. Muziek heb ik in iTunes Match, maar met een 16gb zou die dus helemaal vol zitten.
    Ik persoonlijk vind het wel fijn om wat extra ruimte te hebben, aangezien ik hem ook als camera gebruik op vakanties enzo. Dus (helaas) moet ik de 32 hebben.

Bijdrager
    sjoetoe

Fotostream en regelmatig verbinden met iphoto

Bijdrager
    Robbie122

@sjoetoe

Dat doe ik ook altijd, maar ik wil de foto’s graag op beide hebben.

Bijdrager
    Robbie122

@snijder

Ik denk dat ik ook de 32GB neem. Had hiervoor een Phone 4 16GB en en toen een 4S 16GB maar dat werd me echt te klein.. Ik gebruik de camera altijd op familie feestjes enzovoort.

Bijdrager
    Robbie122

Ik zit nog even te twijfelen, 16GB of 32GB

Bijdrager
    Bizon

Werkt iTunes match ook met “piratebay” muziek

Bijdrager
    snijder

fotostream werkt indd leuk, maar 1080p filmen tikt lekker aan, en gaat helaas niet de fotostream in.

Bijdrager
    Chorro

Zoiets is gewoon heel persoonlijk. Ik ken iemand die net zoveel foto’s schiet met z’n iPhone 4 8GB als ik met m’n 4 met 32GB. Hij moet regelmatig wat data wissen omdat ie anders vol zit, maar hij vind het geen probleem. Ik zou dat ontzettend hinderlijk vinden.

Zo heb ik aan 32GB eigenlijk niet genoeg, daarom ga ik voor de 5 met 64GB.

Over de levertijd hoor ik ontzettend veel verschillende dingen. Zo zou het voor kunnen komen dat winkels sommige versies pas veel later binnen krijgen en ik hoor ook dingen zoals dat iedere winkel eigenlijk elke versie wel binnenkrijgt maar de levering gaat mondjesmaat.

Moderator
    unSOUND

Ik vind 64GB al te weinig… :sealed:

Het hangt er van af wat je wilt doen, en wat je bereid bent op te geven. Als je veel foto’s wilt kunnen maken, moet je zorgen dat er genoeg ruimte is ( logisch ). De vraag is hoe je die ruimte maakt. Door een groter model te nemen, of door andere zaken weg te laten. Als je weinig Apps, muziek en films opslaat kun je behoorlijk wat foto’s opslaan, ook op een 16GB model. Heb je echter ook graag films en muziek bij je, moet je meer gaan balanceren met de verdeling van de opslagruimte. iTunes match en iCloud zijn soms een optie, maar vereisen dus wel een flinke databundel.

Bijdrager
    T-sec

En dan kun je ook nog foto’s (automatisch) uploaden naar je Dropbox Cloud, waardoor je je iPhone weer kan legen. Ik zou voor 16Gb gaan en vaker legen.
    Persoonlijk vind ik een iPhone 32Gb nog streeds een hoop geld extra voor alleen 16Gb extra geheugen.

Bijdrager
    Robbie122

@Iedereen

Ik neem denk ik gewoon de 16GB, de 32GB wordt me toch wel iets te duur.. Ik kan beter die 100 euro in m’n zak houden denk ik aan de ene kant. Maar met 16GB kom ik er ook wel uit. Had in het hele jaar dat in de 4S had in totaal 9GB aan foto’s gemaakt van de 16GB. En apps zijn toch alleen maar Twitter, Facebook en WhatsApp en niet echt veel meer (halve pagina) lol

Bijdrager
    kardonevents

Ik zou de 32gb nemen, in Belgiƫ weet ik dat de 32gb het snelst zal te leveren zijn. Waar ik hem besteld heb was 16 gb al wachten tot de volgende 3 leveringen, de 64gb tot de volgende enkel de 32gb kon ik nog direct hebben.

Bijdrager
    Robbie122

@kardonevents

Wow dat is wel mooi in Belgiƫ, maar daar is de iPhone 5 toch nog niet uit?
    Ik woon trouwens in Nederland

Bijdrager

Heb me hier een tijdje geleden hetzelfde afgevraagd.
    Heb nu een 32 GB, maar je moet 2 jaar met je telefoon. Als je, je 2 jaar lang gaat storen aan dat je toch niet de 32 GB hebt genomen, kun je nu beter iets meer geheugen kiezen.
    Bij 16 GB weet je gewoon dat je ongeveer 12/13 GB hebt, als je hem uit de doos haalt. Net als dat mijn 32GB ‘maar’ 29,4 GB heeft om echt vol te stoppen.

Bijdrager
    wwgnr

Ik stond bij de 4s voor die keuze en bij ging het om veel muziek ipv veel foto’s. Ik ben blij dat ik voor de 32gb versie ben gegaan. Was wel duurder maar het feit dat ik nu m’n volledige muziekcollectie in goede kwaliteit altijd bij me heb is die 100 euro meer dan waard.

Bijdrager
    MacAnarie

Ik kan mijn muziekcollectie nooit meenemen (80GB). iTunes Match vind ik ook geen oplossing. Heb heb nu de 16Gb 4S en heb voor de iPhone 5 ook de 16GB besteld. Ik gebruik veel playlists in iTunes en kies ervoor een selectie op mijn mobiel te zetten. De rest staat op een iPod Classic 120GB en op mijn MBP. Dit werkt prima voor mij.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.