10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Nickf

iPhone 4s zit los?

Hey,

als ik op de achterkant van mijn iPhone met een vinger tik dan lijkt het wel of er binnen in iets los zit.
    Hoort dit geluid zo, of is er iets verkeerds aan mijn iPhone?
    Alles doet het verder goed, ik heb dit nooit met mijn iPhone 4 gehad.
    Ook als ik op het touch screen druk en ik laat mijn duim er weer vanaf gaan dan hoor ik een geluidje, net of het blijft plakken aan mijn duim.

Groetjes,
    Nick

Bijdrager
    FloorvN

hmm klikt niet goed:P

je kan zeer eenvoud de achterkant er even af halen, door de twee kleine schroefjes aan de onderkant even los te draaien..

Achterkantje kan je makkelijk naar boven schuiven, en even kijken of je wat ziet wat er niet goed zit..

Bijdrager
    Ni3l55

Als er echt wat los zit, niet zelf aan rommelen maar naar de dichtstbijzijnde Premium reseller gaan of een afspraak maken bij de Genius bar in Amsterdam.

Bijdrager
    Nickf

Hey,

Kan het zo ernstig zijn dan?
    Misschien dat ik het probleem onderschat, maar hij is ook pas nieuw.

Bijdrager
    wwgnr

ongeveer iedereen die ik ken met een 4s heeft dat dus ik denk dat het niet erg is.

Bijdrager
    JesperD

Iedereen heeft dat (op een paar uitzonderingen na), ik ook, heeft iets te maken met de lens van de camera. Het is niet schadelijk, en er is in je Iphone niks kapot;)

Bijdrager
    flyerking

Ik heb dit ook met mijn 4s, bij is het de trilmotor die vlakbij de camera zit.
    tik ff over de hele oppervlakte van je iphoneen kijk of je het alleen hoort bij de camera, is dit het geval? dan hoor je het trilmotortje. Dit was volgens de geniusbar normaal voor het type motortje.

Bijdrager
    Nickf

Okey dat klopt:)
    Thanks!

Bijdrager
    iRA

Een vriend van me had ook iets met zn 4s camera, ik zal zeggen: Koop snel apple care, bel apple, stuur m op en misschien krijg je wel een nieuwe ^^ doen ze vrij makkelijk over

Bijdrager
    FloorvN

Ik heb dat probleem zelf echt niet !
    En kan ook niet horen voelen of zien wat er dan mogelijk los zou moeten zitten..
    Heb zelf al de achterkant eraf gehaald ooit om te switchen, maar ben ook niks los tegen gekomen met mijn 4S 64GB.

Heb je inmiddels een nieuwe gekregen, of is je huidige op reparatie status ??

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.