9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    losyke

iPhone 4S wifi probleem

Hallo,

sinds gisteren kan ik geen verbinding meer maken met een wifinetwerk.
    Heb al verschillende dingen gedaan zonder resultaat, alle netwerkinstellingen verwijderen, iPhone herstellen, volledige rest. Niets dat helpt!
    Af en toe krijg ik kort een wifi verbinding, nooit voor lang… iPhone ligt naast router. Bij normale werking zie ik wifinetwerken van de buren.

Nu is mijn vraag wat zou het probleem zijn? Wifi antenne defect? Als deze defect is deze makkelijk zelf te vervangen of laat je dit beter doen?
    Waar koop je wisselstukken? Wifi antenne, schroevendraaiers, … aan?

Mvg,
    Losyke

Bijdrager
    GoeieDag

Je kunt dus ook niet op andere netwerken komen; van de buren of de kroeg of zo?

Bijdrager
    losyke

Ik geraak op geen enkel netwerk. Mijn iPhone kan soms zelfs geen netwerken vinden ook al ligt die naast router.

Bijdrager
    losyke

Iemand een idee?

Geblokkeerd
    Anoniem

Zelf heb ik zo’n 30 buren met WiFi.
    Zelf Iphone en Macbook Air op Wireless.
    Autochannel staat aan. Ook ik moet af en toe mijn Router herstarten voor reconnect.
    Dan is de connectie weer ok.

Bijdrager
    losyke

Router herstarten heb ik ook al getest. Ik geraak namelijk nergens meer op wiffi.
    Ik kan zelf de wifinetwerken niet zien. Als ik wiffi aanschakel blijft deze gans de tijd zoeken zonder resultaat.

Geblokkeerd
    Anoniem

En op wifi enkele kilometers verderop?
    Test dan wifi Apple store. Dan laten uitzoeken.

Bijdrager
    Piet Harwijne

Ik heb helaas geen wifi meer. Een reparatie bedrijf in mijn woonplaats zegt dat dit bij de 4s heel veel voorkomt. Het is een bekent probleem. Een remedie is de telefoon open te maken en plaatselijk (waar de antenne zit) sterk te verwarmen. Dit is gebeurt en inderdaad het probleem was over. Maar….helaas nu 3 maanden verder is het probleem weer terug.
    Wat kan er aan gedaan worden. Het is, lijkt mij, toch niet normaal dat bij gewoon gebruik zonder dat de telefoon een doodsmak gemaakt heeft, de wifi functie het niet meer doet? Het toestel is nu 2,5 jaar oud.

Bijdrager
    maria1941

dit is een veel voorkomend probleem bij de 4s…het word ook wel wifi grijs genoemd en is niet te repareren.
    ik heb via vodafone een refurbisch toestel gekregen met bijbetaling,volgens mij doen ze dat bij Apple ook.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.