13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jensengels

iPhone 4S voor 130 euro

Beste

Zoals jullie allemaal weten, is de iphone 4s deze week uitgekomen in NL en BE, ik heb momenteel een iPhone 4, dus ben/was eigenlijk niet van plan om te veranderen en de (normaal) de 4s over te slagen.

nu gaat mijn tante voor 10 dagen naar New York, en ze zegt dat ze daar eventueel een iPhone 4 wil kopen , maar dat ze niet per sé de nieuwste hoeft, nu zegt ze: als je wil koop ik de iphone 4S 32gb (unlocked) voor je in New York, en dan als ik terug ben, krijg jij de nieuwe 4S 32gb en leg jij 130euro op, en dan krijg ik jou iPhone 4 32gb.

is dit een goede deal?

Bijdrager
    Dustin24

Tuurlijk! Waarom niet?

Inactief
    Anoniem

Naar mijn weten is de iPhone 4S nog niet unlocked te verkrijgen in de USA.

Bijdrager
    deSpaanseRente
    Bijdrager
    jensengels
    Dustin24 op 29 oktober 2011

Tuurlijk! Waarom niet?

Omdat ik eigenlijk, het gedacht had de iPhone 5 zowiezo te kopen, en de 4s over te slagen. Omdat mijn 4 eigenlijk nog perfect werkt! En aangezien de veranderingen niet zo groot zijn? En ik er eigenlijk dit jaar geen geld meer wou aan uitgeven. Maar anderzijds, kan ik dan mijn 4s volgendjaar weer voor meer verkopen, en heb ik eigenlijk dit jaar nog het nieuwste toestel :)!? En heb ik mijn tante blij gemaakt :)!

De iPhone 4s komt in november unlocked in amerika, en aangezien ze er tot de 6de verblijft.

Bijdrager
    deSpaanseRente

November telt natuurlijk 30 dagen, en Apple kennende moet je er niet op rekenen dat ze daarmee begin november bedoelen..

Bijdrager
    klonic

Heb je al gelezen over de batterijproblemen met de 4S? Daarnaast hoef je voor Siri niet te updaten, want dat stelt op het moment geen hol voor. Enige rede is dan de camera en de snelheid.

Hoewel de prijs goed is, zou ik zelf niet mn 4 voor een 4s inruilen voor €130.

Bijdrager
    MathijsKosters

Ik zou hem wel omruilen, aangezien de 4S waarschijnlijk langer updates krijgt dan de 4

Bijdrager
    iCreatedTech
    MathijsKosters op 29 oktober 2011

Ik zou hem wel omruilen, aangezien de 4S waarschijnlijk langer updates krijgt dan de 4

Maar als hij van plan is om de iPhone 5 (?) te kopen, maakt dat niet uit!

Ik zou het zelf niet doen, ik heb nu ook een iPhone 4 en ik wacht lekker tot de iPhone 5.
    Omdat niet persé het nieuwste van het nieuwste hoef en mijn iPhone 4 nog prima werkt!

Inactief
    Anoniem

Voor €130,- zou ik mijn iPhone wel willen omruilen.
    Lijkt mij een goede deal. Ookal zijn de veranderingen niet echt groot.

Bijdrager
    plonserd

M’n vriendin heeft de upgrade van een 4 naar een 4S gedaan. Als je je iPhone veel gebruikt voor foto/video, is het de 130 euro zeker waard. De camera van de 4S is echt een wereld van verschil!

Bijdrager
    klonic

Trouwens! De afschrijving van een iPhone 4 zal denk ik wel €260/2jr zijn, dat is dus €130/jr. Dan ‘betaal’ je dus (boekhoudkundig gezien) niets.

Bijdrager
    warsteyner

Ik was ook benieuwd naar zo een soort situatie. Ik kan in mijn geval bij mijn abonnementen keuze kiezen voor een iphone 4 8gb of een iphone 4s 16 gb. Het is een verschil van 100 euro wat ik bij moet leggen. Het leek mij net als klonic ook al dat ik die 100 euro wel weer terug krijg als ik hem doorverkoop. Of denkt er hier iemand anders over, dan hoor ik dat graag.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.