3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    FrankSmit

Iphone 4s valt uit

Beste mensen, na 2 jaar gedaan te hebben met mijn iphone 4 zonder enige problemen werd deze helaas ongeveer een half jaar geleden gestolen. Na lang zoeken heb ik een 2e hands iphone 4s 32 gb kunnen kopen. Ipone heeft 3 barstjes in het scherm maar ziet er verder erg netjes uit. Hij was gejailbraiked, maar ik heb hem hersteld en weer origineel gemaakt. Nu werkt hij prima wanneer je hem gebruikt maar zodra je hem vergrendeld en weer wilt ontgrendelen wil hij wel eens uitvallen, niet elke keer dus. Per dag valt hij zo 2 a 3 keer uit. Niet fijn dus. Ik heb de accu laten vervangen maar helaas geen succes. Verder crasht whatsapp 1 keer week en moet ik het opnieuw installeren. Ook niet ideaal dus. Ik heb de iphone al zo’n 6 keer hersteld en dat werkte niet. Ik ben ten einde raad, de mensen in de apple store wisten zo ook niet wat het was. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    MVG Frank

Bijdrager
    FloorvN

Vaak is het zo dat er een stukje hardware dan defect is of niet goed functioneert.
    Dit kan dan ten gevolge hebben van rare problemen..

Bijv, dat er iets defect is op je logic board, wat instabiliteit kan veroorzaken..

Dit zijn min ervaringen hiermee..

hopelijk heb je er wat aan..

Bijdrager
    FrankSmit

Bedankt voor je reactie FloorN, maar is dit op te lossen of zou dit betekenen dat wanneer ik heb weel goed wil hebben ik een compleet nieuw logic board zou moeten kopen? MVG Frank

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.